برگزیده های پرشین تولز

تور بلغارستان | تور ارزان بلغارستان

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور بلغارستان | تور ارزان بلغارستان
بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا و از جمله کشورهای واقع در شبه جزیره بالکان است. پایتخت بلغارستان شهر صوفیه با پیشینه ای تاریخی است که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار می گیرد. بلغارستان نزدیک به ۷٬۳۶۴٬۵۷۰ نفر جمعیت دارد و بیشتر مردم آن بلغاری بوده و بقیه جمعیت را ترک ها و کولی ها تشکیل داده اند. با ما در ادامه معرفی این تور همراه باشید تا شما را با کشور بلغارستان بیشتر آشنا کنیم.
تور بلغارستان | قیمت تور بلغارستان

%D8%A8%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg


تور بلغارستان | قیمت تور بلغارستان | تور ارزان بلفارستان | تور لحظه آخری بلغارستان

این کشور با داشتن ۱۱۰٬۹۹۴ کیلومتر مربع مساحت ۱۴ مین کشور بزرگ اروپا به شمار میرود. بلغارستان از شمال با جمهوری رومانی، از غرب با جمهوری پیشین یوگسلاوی، از جنوب با کشور یونان و ترکیه و از شرق با جمهوری دریای سیاه مرز مشترک دارد. وضعیت آب و هوایی این کشور در هر فصلی متفاوت است . تابستان آن بسیار گرم است به طوری که در ماه جولای دمای هوا به بیش از 40 درجه سانتی گراد می رسد. ولی به طور متوسط در فصل تابستان دمایی بین 30 تا 35 درجه سانتی گراد دارد. زمستان های آن نیز سرد است و میانگین دمای هوا در این فصل به 10 تا 15 درجه سانتی گراد میرسد. نواحی جنوب شرقی از آب و هوای مدیترانه‌ای برخوردار است. به طور کل میتوان گفت که بلغارستان از آب و هوایی سرد و کوهستانی در بیشتر نواحی برخوردار است و در نواحی ساحلی نیز آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد. بهترین زمان سفر به بلغارستان، ماه ژوئن است که همه چیز تازه و سرسبز میشود. سپتامبر نیز زمان خوبی برای سفر به بلغارستان است. مردم مهربان و خونگرم بلغارستان، تاریخ باشکوه، مناظر دیدنی، سواحل و تفریحات جذاب، در کنار امکانات گردشگری مناسب، بلغارستان را به یکی از کشورهای محبوب گردشگری دنیا تبدیل کرده است‌.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%A8%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg


وارنا یکی از شهرهای بندری و زیبای بلغارستان است که نقش زیادی در رونق صنعت گردشگری بلغارستان ایفا میکند. وارنا سومین شهر بزرگ کشور بلغارستان است و با قرار گرفتن در کنار دریای سیاه، به عنوان بزرگترین شهر ساحلی بلغارستان نیز شناخته میشود. قدمت این شهر به حدود 6000 سال پیش از میلاد مسیح می رسد و بعنوان پایتخت تابستانی بلغارستان مورد توجه بسیاری از گردشگرانی قرار میگیرد که به این کشور سفر میکنند. پارک دریایی ، دلفیناریوم ، گلدن سندز، سانی بیچ، پل آسپاراخوف و کلیسای جامع ارتدوکس شرقی از جمله جاذبه های گردشگری وارنا هستند . منطقه تاریخی پریریکون از دیگر جاذبه های گردشگری بلغارستان، یکی از قدیمی ترین مجموعه های باستان شناسی است که در گذشته از شهرت زیادی برخوردار بوده و گفته میشود سابقه فعالیت در آن به پنج سال پیش از میلاد میرسد. صومعه ی این مجموعه تاریخی از قدمت بالایی برخوردار است و در گذشته یکی از ارکان دفاعی بلغارستان محسوب می شد. منطقه قدیمی رومی ها و منطقه پلوودیو نیز از جمله محله های قدیمی بلغارستان هستند که پیشینه ای قدیمی دارند و بسیاری از بناها و ساختمان های قدیمی بلغارستان را در دل خود جای داده اند.


پارک طبیعی روزنسکی لوم یکی دیگر از مکان های دیدنی بلغارستان است که برای علاقه مندان به ورزش پیاده روی، جای مناسبی محسوب میشود، چرا که مناطق مخصوصی برای این کار در این پارک درست شده است. طبیعت زیبای این پارک در کنار یک صومعه ی سنگی و مجسمه نقاشی شده باستانی، باعث شده اند این پارک برای گردشگران جذاب باشد و یکی از جاهایی باشد که به آن سر میزنند. صومعه ریلا، بزرگترین صومعه بلغارستان ، دیگر جاذبه ی گردشگری این کشور است که در دل کوهستان ریلا قرار گرفته است.‌ قدمت این صومعه به قرن دهم میرسد و یونسکو آن را در فهرست آثار جهانی ثبت کرده است. علاوه بر این شما میتوانید در کنار صومعه ریلا در این منطقه از بلندترین قله‌ی شبه جزیره‌ی بالکان دیدن کنید و اگر دلتان خواست کوهنوردی کنید. هفت دریاچه، آبشار ریلا، و پارک ملی ریلا که بزرگ‌ترین پارک ملی بلغارستان است، از دیگر مکان های دیدنی در این منطقه هستند که شما میتوانید در ریلا آنها را ببینید. ولیکو ترنوو، صوفیه، میدان اسلاویکف، صومعه ملنیک، نسبار، بالچیک، گورستان باستانی وارنا، گنبد سنت جرج و کلیسای بویانا از جمله جاذبه های گردشگری دیگر در بلغارستان هستند که میتوانید در تور گرجستان از آنها بازدید کنید. ضمن اینکه کشور بلغارستان، کشور چندان گرانی نیست و شما میتوانید در کنار تور ارزان بلغارستان و تور لحظه آخری بلغارستان ، سفری ارزان به این کشور داشته باشید. قیمت تور بلغارستان با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.

 
بالا