برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0

تور بمبئی شهریور 96

مومبای یا بمبئی که یکی از مهم ترین شهرهای هند محسوب می شود، پایتخت ایالت ماهاراشترا می باشد. بمبئی یکی از چهار شهر بزرگ هند است که بسیار پر جمعیت و شلوغ است. بندر بمبئی از نظر تجاری برای هند بسیار با اهمیت است. همچنین در این شهر عمده فعالیت های بازرگانی، تجاری، بانکداری و صنعتی اتفاق می افتد. چنان که این شهر را به پایتخت تجاری هند بدل کرده است. به دلیل اینکه این شهر در غرب هند واقع شده است، شاهراهی به سمت ایران و کشورهای غربی به حساب می آید که اهمیت جغرافیایی این شهر را نشان می دهد. از طرفی به دلیل اینکه قدرتمند ترین صنعت سینمایی جهان در این شهر قرار دارد به آن بالیوود نیز گفته می شود.

آب و هوای بمبئی در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی است و رطوبت هوا زیاد می باشد. در فصل باران های موسمی آن نیز بارندگی به شدت افزایش می یابد. اما مناسب ترین فصل آب و هوایی آن، زمستان است که دمای هوا بسیار معتدل و مناسب است. این فصل از شهریور تا اسفند ادامه دارد و عموما بیشتر سفرهای توریستی نیز در این ماه ها اتفاق می افتد. شلوغ ترین ماه های سال در تور بمبئی مربوط به همین فصل می باشد.

%D8%A8%D9%85%D8%A8%D8%A6%DB%8C(1).jpg


قدمت این شهر همانند دیگر شهرهای هند بسیار بلند بالا است و این شهر سرشار از اماکن تاریخی و باستانی بسیاری است که نشان دهنده شکوه و صلابت گذشته این کشور دارد. البته عمارت های بسیاری نیز وجود دارند که معماری آن ها به دوران استعمار این کشور باز می گردد و معماری این کشور به طور کامل یا بصورت ترکیبی با معماری بومی در این عمارت ها نمایان شده است. یکی از این دوران، تسلط بریتانیا بر این کشور است که عمارت ها و ساختمان های مجلل و زیبایی از آن دوران به جا مانده است. این آثار تاریخی در کنار سواحل و تفریحات ساحلی، پارک ها، موزه ها، کاخ ها و مراکز خرید از جاذبه های گردشگری هند به حساب می آیند که می توانید در تور بمبئی تابستان 96 به گشت و گذار در آن ها بپردازید.


%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%85%D8%A8%D8%A6%DB%8C.jpg

پارک کملانهور

نام پارک طبیعی بسیار زیبا و بزرگی است که پس از استقلال هند به افتخار اولین نخست وزیر کشور به همین نام شهرت یافت. این پارک یکی از زیباترین پارک های هند است که حدود 4000 متر مربع مساحت دارد. پارک کملانهور سرشار از چشم اندازهای طبیعی و بکری است که می توانند شما را ساعت ها به خود مشغول کند. شما در تور بمبئی شهریور 96 می توانید از اقامت و گشت و گذار در این پارک بی نهایت لذت ببرید.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%85%D8%A8%D8%A6%DB%8C.jpg

برای کسب اطلاعات تکمیلی به دیگر مقاله های ما مراجعه کنید. برای ثبت تور مورد علاقه خود برای تعطیلات تابستانی، به لیست تورهای ما مراجعه کرده و از بین تورهای متنوع، تور مورد نظر را برای خود ثبت نمایید. امیدواریم از مطالب ارایه شده رضایت کافی داشته باشید.
 
بالا