برگزیده های پرشین تولز

emra_666

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
4
سن
36
محل سکونت
تهران
با توجه به تعطیلی واحد های آموزشی و مدارس در فصل داغ و گرم و دلچسب تابستان، فرصت بسیار مناسبی برای خانواده های ایرانی ست که عازم سفرهای تابستانی شوند.

معمولا بیشترین تعداد سفرهای داخلی و خارجی طبق گزارشات در فصل تابستان اتفاق می افتد. در این بخش از سایت آژانس های محترم ارائه دهنده خدمات گردشگری، می توانند پکیج های تورهای تابستانی خود را از طریق یک عکس که متصل به آگهی سایتشان می باشد، معرفی نمایند.

بازدیدکنندگان محترم می توانید جهت مشاهده توضیح کامل درباره تورهای تابستان 95 بر روی هرکدام از عکس های ذیل کلیک نمایید و به آگهی تور مورد نظر و شرایط آن دسترسی پیدا نمایید.

همچنین از منوی بالای سایت می توانید تمامی آگهی های ثبت شده مربوط به تورهای تابستانی متنوع به مقصد مورد نظر را مشاهده نمایید.

آگهی های ذیل جز بهترین و منسب ترین قیمت های تور تابستان 95 می باشد و جهت هر گونه سوال می توانید از طریق شماره های آژانس های مسافرتی مربوط ، شرایط سفرهای تابستانی 95 را جویا شوید.














بخش تورهای تابستانی پرتال بریم تور داری بازدید مناسب می باشد و آگهی در این بخش که متصل به آگهی های تور شما در سایت و یا وب سایت شما از لحاظ قیمتی متفاوت می باشد.


برای آگاهی از شرایط آگهی در بخش تورتابستان95 می توانید از طریق شماره تماس 66004327 - 021 ( آقای سعیدی ) از ساعت 9 الی 17 بعدازظهر مراتب را جویا شوید.
 
بالا