برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور تایلند نوروز 96

نام تایلند از نام پادشاه تایلند گرفته شده است و کشوری است که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. شهرهای مهم تایلند عبارتند از بانکوک، پوکت و پاتایا. تور نوروز تایلند معمولا بصورت ترکیبی است و قیمت تور تایلند معمولا بنابر شرایط جوی و ترکیبی بودن، متفاوت است. تایلند به علت داشتن سواحل گرم و زیبا برای شنا کردن، برگزاری فستیوال های متعدد در سراسر سال، مناسب بودن قیمت های هتل بنابر بودجه شما و همچنین جاذبه های گردشگری بصورت طبیعی و تاریخی، هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جذب مینماید. ایرانیان نیز با نزدیک شدن به ایام نوروز، درصدد تهیه و رزرو بلیط برای تور نوروز تایلند هستند. البته آژانس های مسافرتی و شرکت هایی که در زمینه تهیه و رزرو تور تایلند فعالیت دارند، برای جذب مشتری خود و همچنین ایجاد موقعیت برای اشخاصی که در ایام دیگر نمیتوانند به تایلند سفر کنند، تور ارزان تایلند را ارائه میدهند تا افرادی که تمایل به استفاده از تور تایلند را دارند بتوانند از تور ارزان نوروز تایلند استفاده نمایند.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpeg

تور تایلند نوروز 96


مذهب مردم تایلند بطور اکثریت بودایی است و به زبان تایی نیز مکالمه دارند. به علت داشتن مذهب بودایی، معابد متفاوتی را که محل عبادت شان می باشد، دارند. از معابد تایلند که میتوانید در تور تایلند نوروز 96 دیدن نمائید میتوان به معبد سوتات، معبد حقیقت، معبد آرون و معبد پو اشاره داشت.

آب و هوای تایلند به علت اینکه به دریا نزدیک است و شهر های ساحلی دارد، گرم و معتدل می باشد. به علت معتدل بودن هوای تایلند افراد زیادی مشتاق هستند که به این کشور سفر کنند و از ورزش های آبی و امکانات تفریحی آن نهایت استفاده را ببرند.

تایلند به علت داشتن موقعیت خوب و ویژه و همچنین زمین های حاصل خیزی که دارد کشت برنج، ذرت، نیشکر و کائوچو به خوبی در این کشور ایجاد شده و رونق خاصی گرفته است.

از جاذبه های گردشگری تایلند که میتوانید در تور نوروز تایلند از آنها دیدن نمائید و لذت ببرید به موارد زیر میتوان اشاره داشت: باغ رز بانکوک برای اشخاصی که روحیه لطیفی دارند و در سفر هم به دنبال گل و گیاه هستند میتواند گزینه مناسبی باشد. بازار روی آب بانکوک، باغ وحش تایلند که بصورت رو در رو میتوانید با حیوانات وحشی مانند ببر و پلنگ و یوزپلنگ دیدار داشته باشید و به آنها غذاهای مفید را بدهید. شهر سوخته تایلند سال های زیادی پایتخت تایلند بوده و پادشاهان زیادی در آن حکم فرمایی کرده اند و در نهایت به دست گروهی نابود شده است. زنان و دختران با گردن های بلند که توسط حلقه های متعدد به این شکل در آمده اند. جزیره های مرجانی، شهر زیر آب در پاتایا، دهکده فیل ها و بسیاری از جاذبه های دیگر که میتوانند بهترین لحظات را در تور تایلند برایتان رقم بزنند.

برای استفاده از تور تایلند نوروز 96 لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید.



تور تایلند از تهران | تور تایلند از شیراز | تور تایلند از مشهد | تور تایلند از اصفهان
 
بالا