برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32

تور ترکیه ارزان

ترکیه کشوری در خاورمیانه است که با توجه به پیشینه ی تاریخی بسیاری که دارد، دارای آثار باستانی فراوانی است و همه شهر های آن از نظر این آثار غنی هستند و همواره از این جهت مورد توجه گردشگران است. بسیاری از گردشگران خواهان این هستند که سفری ارزان به ترکیه و اقصی نقاط جهان و در کشور های توریستی داشته باشند. از این رو تیم نت تورز تلاش میکند تا تورهای ارزان را در اختیار مشتریان خویش قرار دهد. در تور ترکیه شما قادر خواهید بود همزمان از قدمت بلند بالای این شهر و همینطور امکانات تفریحی فراوان آن لذت ببرید. این سرزمین جلگه ای و دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است. از این جهت در بیشتر ایام سال گردشگر پذیر است. جاذبه های گردشگری آنتالیا در مقایسه با شهرهای دیگر آن بسیار متنوع و جذاب است. در ادامه با بعضی از جاذبه های تور ارزان ترکیه آشنا خواهید شد.


%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%874.jpg


آنتالیا
آنتالیا یکی از مهم ترین و مشهور ترین شهرهای ترکیه در زمینه گردشگری است. این شهر به علت آب و هوای معتدلی که دارد، علاوه بر جاذبه های باستانی، تفریحات آبی، امکانات تفریحی و جاذبه های طبیعی بسیاری نیز دارد. تور آنتالیا همواره از پرطرفدارتین تورهای تابستانی و مورد علاقه گردشگران است که میتوان تور ارزان آنتالیا را با نت تورز تجربه نمود.


غار بلدیبی
این غار کوهستانی به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد و همینطور منظره کوهستانی اش بسیار جالب توجه است. همینطور وجود کاج های کهن سال در اطراف این غار دلچسبی بی نظیری را به این غار کهن بخشیده است. این غار بسیار کهن است و آثاری از سنگ چخماق متعلق به دوران پارینه سنگی، برخی نقاشی های کشیده شده بر روی دیوار غار متعلق به دوران کهن از آن کشف شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. این منطقه در بین شهر آنتالیا و کمر واقع شده است.

%D8%BA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D8%AF%DB%8C%D8%A8%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg


آسپندوس
آنتالیا در گذشته ای دور گران ترین شهر ترکیه محسوب می شده است. آسپندوس نام آمفی تئاطر معروف و قدیمی شهر است که در 8 کیلومتری آن واقع شده است. این بنای باشکوه و زیبا در سال 200 پس از میلاد مسیح توسط رومیان باستان بنا شده است. در گذشته مرکز توجه شهر قرار داشته است. اکنون نیز این قسمت از تور آنتالیا همواره مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و فستیوال ها و مراسماتی نیز در آن برزگار میشود.

%D8%A2%D8%B3%D9%BE%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B3-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg


آیا از مطالب ارایه شده در مورد تور ترکیه ارزان رضایت داشتید؟ در صورتی که تمایل به سفر به آنتالیا را دارید، به لیست تورهای ما مراجعه کنید و از بین تورهای متنوع موجود تور ارزان ترکیه و تور ترکیه ارزان را ثبت نمایید.
 
بالا