برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور ترکیه با قطار
ترکیه کشوری اروپایی است که بخش هایی از آن نیز در قاره آسیا واقع شده است. جاذبه های گردشگری ترکیه بسیار فراوان هستند و در سال 2005 این کشور موفق شد تا در لیست ده کشور محبوب برای گردشگری قرار بگیرد. هزینه های بسیاری برای زیر ساخت های گردشگری در این کشور شده است. با وجود بحران های سیاسی و اقتصادی و اوضاع نابسمان کشورهای همسایه، این کشور با صنعت پر در آمد توریسم خود توانسته است به یکی از موفق ترین کشورها در اروپا بدل شود. شهرهای استانبول و آنتالیا بیشترین سهم در جذب گردشگر در تور ترکیه را دارا هستند. آنکارا پایتخت آن و دومین شهر با اهمیت ترکیه است. تنوع آب و هوای ترکیه سبب شده است تا 7 منطقه ی آب و هوایی در این کشور ایجاد شود. این مناطق مختلف نه تنها در شرایط اقلیمی بلکه دارای آداب و رسوم و لهجه های مختلف محسوسی نسبت به یکدیگر هستند. اما به طور کلی تمام شهرهای ترکیه دارای آب و هوای معتدلی هستند. یکی از انتخاب های عمده گردشگران برای سفر، تور ترکیه با قطار است. به علت گذر قطار از مسیرهای کوهپایه ای شاهد مناظر و چشم اندازهای فوق العاده ای خواهید بود. اما در نظر داشته باشید که در هنگام گذر از مرز توقف های طولانی مدت تری را نسبت به سایر وسایل حمل و نقل تجربه خواهید کرد.

%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%879.jpg

شهر وان
این شهر یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ترکیه است. زبان مردم این شهر کردی کرمانجی است. دریاچه وان نیز که بزرگترین دریاچه کشور محسوب می شود بر جذابیت های این شهر افزوده است. به علت رفت و آمد زیاد به این شهر مراکز خرید چند طبقه و بزرگی در شهر وجود دارد. علاوه بر آن رفت و آمد ایرانیان به این منطقه سبب شده تا فروشندگان و مردم محلی به سرعت با گردشگران ایرانی ارتباط برقرار کنند و بسیار خونگرم باشند. قلعه وان، دریاچه وان، کلیسای آختامار، آبشار مرادیه، بازار شهر، غذاهای محلی وان و حتی گربه های سفید پشمالوی معروف این منطقه از عمده جاذبه های گردشگری این منطقه محسوب می شوند.

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87.jpg

دودکش های پریان گومه
کاپادوکیا نام منطقه ای است که به علت وجود صخره های خاص و عجیب و غریبی که دارد در جهان شهرت بسیاری دارد و میراثی در زمینه آثار باستانی برای ترکیه محسوب می شوند. یکی از این جاذبه های صخره های عجیب روستای گومه است که به صورت دودکش هایی رو به آسمان افراشته شده اند. به این مجموعه دودکش ها پریان گفته می شود که در میان مخروط های آتشفشانی قرار گرفته اند. بسیاری از این دودکش ها در طی صدها سال توخالی شده اند چرا که در گذشته درون آن ها کلیسا و خانه ساخته می شده است.

%D8%AF%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87.jpg
برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در مورد تور ترکیه به قسمت های دیگر سایت مراجعه نمایید. در صورت تمایل به تورهای تابستان 96 از لیست تورهای سایت ما تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.
 
بالا