برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32
تور ترکیه تیر 96

این کشور در جنوب غربی آسیا و در جنوب شرقی اروپا واقع شده است و از جمله کشورهایی است که نیمی در آسیا و نیمی در اروپا است. از این رو شش همسایه آسیایی و دو همسایه اروپایی دارد. مواد غذایی، پوشاک، منسوجات و وسایل حمل و نقل از جمله کالاهای صادراتی این کشور است. حکومت ترکیه لائیک است اما بیشتر مردم آن مقید به دین اسلام هستند. از این بین 75 درصد از مسلمین آن اهل سنت و 25 درصد علوی هستند. جالب است بدانید تنها 75 درصد مردم این کشور ترک هستند و حدود 20 درصد مردم بومی کرد می باشند. تور ترکیه یکی از جذاب ترین تورهای تابستان 96 است. ترکیه به دلیل کوهستانی بودن، در بیشتر ایام سال بارانی است. این کشور از سه طرف با سه دریا محصور شده است. دریای مدیترانه در جنوب، دریای سیاه در شمال و دریای اژه در غرب سبب شده اند تا آب و هوای ترکیه بسیار معتدل و مناسب باشد و فضای جذابی را برای گردشگران تور ترکیه تیر 96 فراهم کند.


%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%876.jpg


جاذبه های گردشگری ترکیه
تور بدروم که دارای جاذبه های طبیعی، تاریخی، مراکز و سواحل تفریحی بسیاری است، میتواند جزو جذاب ترین تور ترکیه مرداد 96 باشد. این شبه جزیره توریستی بهترین مکان برای گردشگرانی است که به دنبال ساحلی آرام می گردند. جالب توجه است که روستاهای ساده و سنتی در حواشی این ساحل زیبا با مهمان سراها و هتل های کوچک برای توریست ها دارای جذابیت بسیاری است و بازدیدکنندگان اقامت در این هتل های ساده و نزدیک به طبیعت بکر را به سایر اماکن خدماتی ترجیح می دهند.


تور کشتی بدروم
یکی از پر طرفدارترین قسمت های تور بدروم شهریور 96 قطعا تور کشتی آن است. همه روزه شما می توانید با قایق هایی که برای تور ارائه می شود به سفری کوتاه مدت برای یک گشت و گذار دریایی فراموش نشدنی بروید. عکاسی از عجایب زیر آب، بازدید از سواحل بدروم، شنا، ماهیگیری، غواصی کردن با لوازم غواصی رایگان و انجام انواع ورزش ها و تفریحات آبی از جمله لذت های این تور کشتی است.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg


دهکده بیتز بدروم
در 5 مایلی بدروم به سواحل آرام، زیبا و بکر دهکده ی بیتز می رسیم که تا شبه جزیره بدروم فاصله چندانی ندارد و شما به راحتی می توانید خود را به این دهکده برسانید. قدم زدن در باغ های نارنگی معروف آن تجربه ای خاص برای شما خواهد بود. علاوه بر آن پلاژ های ساحلی با تفریحات آبی متنوع همچون اسکی و سایر امکانات تفریحی پذیرای گردشگران این منطقه هستند.

%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%AF%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.JPG

جاذبه های گردشگری ترکیه بسیار است، که سعی کردیم به برخی از آن ها اشاره کنیم. در صورت تمایل به مشاهده سایر مقاله ها به دیگر قسمت های سایت ما مراجعه فرمایید. در صورت تمایل از لیست تورهای ما تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید و در تور ترکیه تیر 96 تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.
 
بالا