برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور ترکیه شهریور 96
این کشور که در غرب آسیا واقع شده و محل تلاقی دو قاره اروپا و آسیا است. ترکیه از نظر مساحت، چیزی در حدود نصف مساحت ایران را داراست. با وجود اینکه تنها 5 درصد از خاک این کشور در اروپا واقع شده است، اما جزو کشورهای اروپایی محسوب می شود. شکل خاص هندسی این کشور سبب شده تا به شاه راهی بین دو قاره بدل شود. همینطور موقعیت دریایی بسیار مناسبی دارد که همین امر باعث شده اقتصاد این کشور بسیار توسعه یابد. این کشور دارای آثار تاریخی بسیاری است که گردشگران فراوانی خواهان بازدید از آن هستند. در کنار آن مسئولین کشور به زیر ساخت های گردشگری در کشور اهمیت بسیاری داده اند که سبب شده تا در بیشتر شهرهای آن امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری برای توریست های تور ترکیه فراهم شود.

%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%8721(1).jpg


آب و هوای ترکیه
این کشور با دریا احاطه شده است. بیشترین تاثیر را از دریای مدیترانه گرفته است که سبب شده تا آب و هوای این کشور مدیترانه ای و معتدل باشد. به طور کلی آب و هوای ترکیه بسیار معتدل و مناسب است. البته دارای تابستان هایی گرم است اما با وجود تفریحات، ورزش ها و سرگرمی های متنوع آبی که در سواحل زیبا و تمیز آن محیا شده است، هوای گرم تابستانی آن در تور ترکیه شهریور 96 بسیار مطلوب، دوست داشتنی و در واقع یک مزیت است. آب و هوای معتدل آن و آفتابی بودن بیشتر روزهای سال، باعث شده تا در زمستان های ترکیه نیز گردشگران بتوانند از تفریحات دریایی تا حدودی بهره ببرند. چرا که زمستان ها در ترکیه نسبتا معتدل است.


جاذبه های گردشگری ترکیه

کوش آداسی، استانبول، آنتالیا، آلانیا، بدروم، آنکارا و ... از جمله شهرهای توریستی ترکیه هستند که در بین گردشگران خصوصا در فصل گرم تابستان طرفداران بسیاری دارند. سرگرمی های آبی و انواع امکانات برای لذت بردن از تفریحات آبی در سواحل شهرهای مختلف آن محیا شده است و گردشگران می توانند تعطیلات تابستانی دلچسبی را برای خود رقم بزنند. در شهرهای مختلف آن می توانید تفریحاتی همچون شنا، غواصی، ماهیگیری و قایق رانی را انجام دهید و لذت ببرید. همچنین ورزش ها و سرگرمی های آبی نیز همچون اسکی روی آب، موج سواری، جت اسکی، کایت آبی و ... نیز در سواحل این شهرها امکان پذیر است. این کشور در کنار جاذبه های تفریحی و ساحلی بسیاری که دارد، دارای آثار باستانی و جاذبه های تاریخی فراوانی نیز هست که به تنهایی قادرند میلیون ها نفر را به این شهرها بکشانند. از مشهورترین جاذبه های گردشگری ترکیه می توان به پاموک کاله، مسجد آبی، دودکش های پریان گورمه، ایا صوفیه و ... اشاره کرد.
%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%872_jp2.jpg

مسجد آبی
نام دیگر آن مسجد سلطان احمد است که در شهر استانبول ترکیه واقع شده است. این بنای باستانی علاوه بر اینکه محل تجمع مسلمانان این شهر است، دارای ارزش معماری و تاریخی بسیاری نیز هست که گردشگران برای دیدن و عکس برداری از آن به این قسمت از استانبول می آیند. از نمای بیرونی دارای شش مناره زیبا و باشکوه است. در داخل آن سقف بلندی دارد که با 20 هزار کاشی آبی این مسجد را مزین کرده اند. علت نام گذاری این مسجد نیز به خاطر کاربرد این کاشی های رنگی در نمای مسجد است.

%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87.jpg

برای لذت بردن و بازدید از امکانات و اماکن تفریحی ترکیه می توانید تور ترکیه تابستان 96 را از لیست تور های ما انتخاب کنید و سفری خاص و تکرار نشدنی را تجربه کنید. همینطور در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات خود درباره این شهر را افزایش دهید به دیگر مقاله های ما مراجعه کنید.
 
بالا