برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32

تور ترکیه 96

ترکیه یکی از کشورهای مدرن و گردشگر پذیر اوراسیایی است که نه تنها در بین کشورهای آسیا بلکه نسبت به سایر کشورهای جهان نیز از شمار گردشگران بسیار بالایی برخوردار است. معتدل بودن آب و هوای ترکیه و حاصلخیزی زیاد مناطق مختلف آن سبب شده تا تور ترکیه در تمام ایام سال مورد استقبال گردشگران جهانی قرار گیرد. این منطقه بخاطر وجود دریای مدیترانه از آب و هوای معتدل مدیترانه ای برخوردار است. مرکبات، انگور، حبوبات، پنبه، برنج و ... محصولاتی هستند که از این نوع خاص آب و هوایی حاصل می شوند. علاوه بر آثار تاریخی فراوان و جاذبه های طبیعی بکر این منطقه، ایجاد مراکز تفریحی، پارک ها، هتل ها و سایر اماکن گردشگر پذیر سبب شده تا تور ترکیه 96 به یکی از فراموش نشدنی ترین تورهای گردشگری بدل شود. نت تورز توصیه می کند تا تعطیلات تابستانی خود را با تورهای تابستان 96 ترکیه سپری کنید و لذت ببرید.

%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%875.jpg


جاذبه های گردشگری ترکیه
بدروم یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه است که در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. در واقع این شهر ساحل دریای اژه است. این شهر در ایام شلوغ که گردشگران بسیاری دارد، بصورت 24 ساعته باز است. گومبت، بارداکچی، داغلا، کارا اینجیر و ... از جمله مناطق مختلف این شهر ساحلی هستند که با جذابیت های متنوع خود پذیرای گردشگرانتور ترکیه شهریور 96 هستند. تور بدروم همواره از شلوغ ترین تورهای ترکیه است.


گومبت
شما می توانید بزرگترین، باشکوه ترین و گران ترین هتل ها را در این روستا بیابید. سواحل طولانی و آب های کم عمق آن توجه بسیاری از علاقه مندان به گشت وگذار های ساحلی را به خود جلب می کند. علاوه بر این انواع تفریحات و ورزش های آبی در این سواحل مهیا شده اند که می توانند سرگرمی بازدیدکنندگان را فراهم آورند. کافه های آن همواره مورد استقبال قرار می گیرد. رستوران های چینی و هندیف مکزیکی آن نیز در ترکیه شهرت بسیار دارد. این روستا همواره شلوغ است و گردشگران زیادی را جذب خود می کند.

%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D9%85%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg


قلعه سنت پیتر
این قلعه در سال 1402 توسط شوالیه ای به همین نام ساخته شده است. این قلعه تاریخی در جنوب غربی شبه جزیره بدروم واقع شده است و یکی از آثار و جاذبه های تاریخی باستانی این شهر ساحلی محسوب می شود. در آن کلکسیونی از ظروف شیشه ای قدیمی و همینطور وسایل قدیمی وجود دارد که بازدید از آن ها مورد توجه گردشگران است. با قدم زدن در این قلعه به حال و هوای دوران سلجوقی و جنگ های ترک های آن دوران باز می گردید. بندر بین المللی بدروم و لنگرگاه آن از این قلعه بسیار مشهود است و نمای بیرونی زیبایی به قلعه داده است.

%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%85.jpg

برای اطلاع و آگاهی از سایر اطلاعات گردشگری ترکیه و بدروم به دیگر بخش های سایت مراجعه نمایید و در صورتی که تمایل دارید تابستان خود را در ترکیه بگذرانید از لیست تورهای ما تور ترکیه 96 را ثبت نمایید.

 
بالا