برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور جاکارتا تیر 96

جاکارتا با اهمیت اقتصادی، تجاری و جمعیت زیادی که دارد، قلب تپنده اندونزی محسوب می شود. این شهر به خط استوا نزدیک است اما با این وجود دارای دو فصل متفاوت گرم و مرطوب، و گرم و خشک است. از ماه های آبان تا خرداد هر سال هوا تقریبا بارانی و مطلوب است اما در ماه های باقی مانده به شدت گرم و خشک است. در گذشته با نام سوندا کلاپا نیز خوانده می شده است. اطراف جاکارتا به دلیل آب وهوای گرم و مرطوب شهر، دارای فضاهای سرسبز جنگل های استوایی است. این شهر دارای چندین پارک و باغ از گیاهان استوایی کمیاب است. همچنین این شهر به داشتن بزرگترین باغ ارکیده جهان نیز معروف است. همینطور در تور جاکارتا تابستان 96 به هیچ عنوان پارک های آبی آن را از دست ندهید. بی شک در فصل گرم سال این تجربه لذتی دوچندان خواهد داشت. همچنین به دلیل قدمت بلندبالای این شهر این شهر دارای آثار تاریخی جالب توجهی نیز هست. غذاهای محلی اندونزی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اندونزی محسوب می شود.

%D8%AC%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A72.jpg

کوتا
در این منطقه از تور اندونزی شاهد ساختمان هایی با معماری های کهن خواهید بود که در کمتر قسمتی از اندونزی آن را خواهید یافت. این مرکز در گذشته و در اوج شکوه خود مرکز تجارت آسیا با غرب بوده است و مدتی نیز تحت تسلط هلند بوده است. امروزه با گذر از قسمت های مختلف این منطقه می توانید سنن و آداب و رسوم مردمجاکارتا و سبک زندگی آن ها در گذشته و اوج شکوه این شهر را ببنید و با آن آشنا شوید.

%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7.JPG

دریم پارک
دریم پارک نام پارکی بسیار آرام و زیبا به دور از شلوغی و ازدحام شهر پرتردد جاکارتا است. شما در شهر بازی این پارک می توانید ماجراجویی آبی آتلانتیس، جهان فانتزی، دنیای دریا و اقیانوس دریم سامودرا را دیدن کنید و از زیبایی های طبیعت و امکانات تفریحی لذت ببرید. اگر بازی هایی همچون پینت بال، بولینگ و گلف را دوست دارید نیز این پارک بسیار محبوب و مورد پسند شما خواهد بود. در ساحل آرام و زیبای این پارک تعطیلات لذت بخشی را در تور جاکارتا تابستان 96 تجربه کنید.

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%AC%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7.jpg

آیا از مطالب ارائه شده درباره اندونزی رضایت داشتید؟ اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد تور جاکارتا و تور اندونزی دارید به سایر مقاله های ما مراجعه فرمایید. با مشاهده لیست تورهای ما تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
بالا