برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0

تور جمهوری چک شهریور 96

کشور جمهوری چک که از تقسیم کشور چکسلواکی سابق پدید آمده است، یکی از کشورهای مرکزی اروپا است. پایتخت آن پراگ است. پراگ شهر مهم آن و یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران برای سفر به جمهوری چک است. زبان رسمی مردم آن چکی است و جمعیتی حدود 10 میلیون نفر دارد. این کشور با پیشرفت هایی که در سالیان اخیر داشته است، جزو کشورهای توسعه یافته اروپا محسوب می شود. همچنین این کشور دارای بی مذهب ترین مردم جهان نیز هست به طوری که اکثر مردم آن از هیچ دینی پیروی نمی کنند و تنها تعداد محدودی از بومیان مسیحی هستند. جمهوری چک کاملا در خشکی واقع شده است و با توجه به اینکه دریایی در این منطقه وجود ندارد، بیشتر رودهای کشور، به دریاهایی که در کشورهای اطراف هستند می ریزند.
این کشور با وجود اینکه در خشکی قرار دارد، اما سرزمین بسیار سرسبز و دارای جاذبه های طبیعی فراوان است که سبب می شود تور جمهوری چک شهریور 96 یکی از جذاب ترین تورهای تابستان 96 به حساب آید. این منطقه بیشتر با رودهایی همچون البه و مولداو حاصلخیز شده است. کوهستان های بسیاری اطراف این کشور را احاطه کرده اند. آب و هوای چک معتدل قاره ای است و زمستان هایی سرد و تابستان هایی گرم در این کشور حاکم است. به طور کلی آب و هوا در مناطق مختلف این کشور بر حسب اینکه چه جغرافیایی دارد بسیار متنوع است. به خاطر نداشتن آب های آزاد در این منطقه، اختلاف دمایی بین فصول زیاد است. مناظر سرسبز و جنگلی این منطقه بسیار مورد پسند گردشگران تور جمهوری چک تابستان 96 است.

%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DA%A9.jpg


جمهوری چک یکی از بهترین مقاصد برای گردشگران، خصوصا آن دسته از افرادی که بسیار طرفدار طبیعت هستند، می باشد. عمده جاذبه های گردشگری جمهوری چک طبیعی هستند. آثار تاریخی، کلیساهای باشکوه، بازدید از مناظر طبیعی و ... بخشی از جذابیت های تور جمهوری چک است که برای بیشتر گردشگران جذاب و دوست داشتنی است. نوشیدنی ها و غذاهای محلی چک، از دیگر جاذبه های گردشگری چک هستند که طرفداران بسیاری دارند. پچین کولینو و اسمازنی سیر از محبوب ترین غذاهای محلی چک هستند که در بین بومیان این کشور نیز پرطرفدار می باشد. اسمازنی گوشت سرخ شده بسیار لذیذی است که چشیدن مزه آن را به شما توصیه می کنیم. در ادامه برخی از این جاذبه ها را برای علاقه مندان به تور پراگ به اختصار شرح می دهیم.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DA%A9.jpg


قلعه پراگ
این قلعه به اعتبار رکوردهای گینس با 70 هزار متر مربع وسعت، بزرگترین قلعه در جهان است. این کاخ سلطنتی باشکوه مجموعه ای از برج ها و کلیساهای بسیاری است که در این مکان در کنار هم قرار گرفته اند و عمارتی باشکوه و سرسبز را گرد آورده اند. این قلعه از تمام قسمت های مختلف شهر قابل مشاهده است و زیبایی هر چه بیشتری را به منظره شهر بخشیده است. کلیسای جامع که در این مجموعه است یکی از بهترین نمونه های معماری گوتیک است. علاوه بر آن سه کلیسای دیگر، باغ های زیبا و چشم نواز، کاخ سلطنتی، برج های دفاعی و صومعه وجود دارند که مکان هایی توریستی و پر گردشگر محسوب می شوند.

%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%AF.jpg


آیا از مطالب ارایه شده در این مقاله رضایت داشتید؟ در صورتی که تمایل دارید از اطلاعات بیشتری درباره چک بهره ببرید، به بخش های مختلف سایت مراجعه کنید و سایر مقاله های ما را مطالعه فرمایید. همینطور در بخش لیست تورها می توانید به انتخاب و ثبت تور مورد علاقه خود بپردازید. امیدواریم از تعطیلات تابستانی پیش رو نهایت لذت را ببرید.
 
بالا