برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور دبی تیر 96

دبی یکی از سه امارت در امارات متحده عربی است که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. این شهر در سده ی اخیر رشد چشمگیری داشته است و امروزه یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیاست که علاوه بر اینکه از نظر تجاری منطقه ای بسیار مهم است، بلکه با مدیریت توریستی صحیح حاکمان آن به یکی از پر طرفدارترین تورهای جهان نیز بدل شده است. علاوه بر مراکز خرید بسیار بزرگ و فستیوال های خریدی که سالانه و به مناسبت های مختلف در این شهر برگزار می شود و طرفداران زیادی را به تور دبی تابستان 96 می کشاند، جاذبه ها و تفریحات زیادی نیز برای گردشگران این شهر وجود دارد که می توانند حتی در ایام گرم سال نیز در این شهر از آن لذت ببرند. دبی تازه شده ی کلمه پارسی دوپی است که به معنای دو بنیاد است که به دو بنیاد بودن شهر دبی در دو سوی خور اشاره می کند. زبان رسمی مردم این شهر عربی است اما به دلیل تسط انگلستان و همچنین شهروندان غیربومی بسیاری که دارد مردم به طور گسترده به زبان انگلیسی صحبت می کنند به طوری که کم کم به زبان اول این شهر تبدیل شده است. برج خلیفه دبی با داشتن ارتفاع 828 متر بلندترین برج جهان است که در این شهر خودنمایی می کند. این شهر با 149 آسمان خراش سومین شهر جهان از نظر داشتن ساختمان های بسیار بلند است. گردشگری سهم عمده ای در اقتصاد دبی دارد.

%D8%AF%D8%A8%DB%8C2.jpg

پیست اسکی دبی
این پیست اسکی یکی از بزرگترین و عجیب ترین پیست های سرپوشیده جهان به حساب می آید. در شهری که در مرکز صحرای عربستان واقع شده است و در روزهای گرم آن دمای هوا به 50 درجه سانتیگراد می رسد، شاید عجیب ترین جاذبه ی گردشگری آن هم در روزهای گرم سال یک پیست اسکی باشکوه و بزرگ است. پیست اسکی دبی با یک سیستم فوق العاده هوشمند و عملیات شیمیایی به یکی از مهیج ترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است. این پیست دارای 5 مسیر اسکی به طول 400 متر می باشد. در حدود 6000 تن برف سفید و خالص در این پیست وجود دارد. آن هم در شهری که میانگین بارش برف سالانه صفر است. هر شب حدود 30 تن برف توسط هوشمند ترین سیستم ها سرمازا در این مکان تولید می شود و همچنین در طول روز و با ازدحام جمعیت و گرمای ایجاد شده توسط گردشگران همچنان دمای هوا و برف موجود در حد استاندارد نگه داری می شود. علاوه بر اسکی و ورزش های زمستانی ای که در این مکان صورت می گیرد. رستوران ها، کافه ها و مراکز تفریحی دیگری نیز در این تور به گردشگران خدمت رسانی می کنند.

%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg

آکواریوم دبی
این آکواریوم که یکی از ده آکواریوم بزرگ جهان محسوب می شود در مرکز دبی مال واقع شده است. این آکواریوم بزرگ و زیبا شامل یک تونل بسیار طویل 51 متری است. درتور دبی شما می توانید در این تونل بزرگ قدم بزنید و در اطراف خود انواع آبزیان موجود در این آکواریوم را مشاهده کنید. این تونل 11 متر ارتفاع و حدود 20 متر عرض دارد. تنوع آبزیان آن بسیار و در حدود 33000 نوع جاندار است. قسمت دیگر این مجموعه شامل باغ وحش دریایی است که انواع حیوانات آبی همچون خرچنگ های بزرگ، پنگوئن، شیرماهی، اسب آبی، اختاپوس، لاک پشت ها و ... در داخل یک محفظه ی شیشه ای بسیار بزرگ قرار دارند و شما می توانید از نزدیک زندگی آن ها را تماشا کنید.

%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg
در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد دبی و جاذبه های گردشگری دبی کسب کنید به دیگر قسمت های سایت مراجعه کنید. تابستان 96 بهترین فرصت برای سفر به این شهر زیبا و مدرن است. در صورت تمایل در لیست تورهای ما تور دبی تیر 96 را ثبت کنید و از یک تور لذت بخش تابستانی لذت ببرید.
 
بالا