برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور دبی شهریور 96

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در قاره آسیا و در سواحل خلیج فارس قرار دارد . دبی به لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب کشور ایران و در شبه جزیره عربستان قرار گرفته و بزرگترین شهر امارات به شمار میرود. جایگاه جغرافیایی مهم این شهر، موجب شد تا دبی ، در قرن بیستم به یک بندر مهم تبدیل شود و امروزه به عنوان یک شهر مهم در منطقه از جایگاه خوبی برخوردار باشد. به سبب موقعیت مکانی دبی ، این شهر آب و هوایی بسیار گرم و خشک دارد و بیشتر ایام سال، آسمان دبی آفتابی است. در فصل تابستان آب و هوای دبی بسیار گرم، پر باد و خشک میشود و دمای آن به صورت میانگین به 40 درجه سانتی گراد در روز، و 30 درجه در شب نیز میرسد. فصل زمستان نیز ، دبی آب و هوایی گرم دارد و به طور میانگین دمای آن 23 درجه در روز، و 14 درجه در شب میباشد. تحمل هوای دبی در تابستان ، به سبب رطوبت زیاد، برای بسیاری سخت است. اما بعلت فستیوال های دیدنی مثل جشنواره تابستانی دبی ، و جشنواره سورپرایز تابستانی و همینطور سایر جشنواره های متعددی که در این فصل برگزار میشود، بسیاری ترجیح میدهند در این فصل به دبی سفر کنند که در این صورت میتوانید از تور دبی شهریور 96 و تور دبی تابستان 96 استفاده کنید. بهترین زمان برای سفر به این شهر، بین ماه‌های نوامبر تا مارس است که هوا نسبت به باقی روزهای سال معتدلتر است .

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C(1).jpg



اگرچه دبی در گذشته منطقه ای بیابانی بود، ولی همین که توانست در کمترین زمان ممکن، به یکی از مدرن ترین و توریستی ترین شهر های دنیا تبدیل شود، نشان دهنده این است که صنعت گردشگری در این شهر ، بسیار پر رونق است . علاوه بر این، خرید از دبی ، یکی از دلایل اصلی گردشگران برای سفر به این نقطه از دنیاست. به طوری که دبی بزرگترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال را در خود جای داده است و بهترین برندهای دنیا در مراکز خرید دبی شعبه دارند . دبی به لحاظ آثار طبیعی، چندان جاذبه گردشگری ای ندارد و بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر را دست ساز های بشری مثل آسمان‌خراش‌های بزرگ ، سالن‌های سرپوشیده‌ اسکی، پارک‌های آبی بزرگ ، شهر بازی‌ های مدرن و مراکز خرید معتبر تشکیل داده است. با این حال ، به قدری برای گردشگران جذاب است که هر ساله میلیون ها بازدید کننده دارد. فواره دبی ، یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که بزرگترین آب‌نمای موزیکال دنیا نیز به شمار میرود. این فواره با صرف هزینه زیاد در دریاچه‌ برج خلیفه، ساخته شده است و طول زیادی دارد. چندین نورافکن و پروژکتور در کنار این فواره کار گذاشته شده است که نمایی زیبا به این فواره میبخشد و با انواع موسیقی ها بالا و پایین رفته و خودنمایی میکند.

%D8%A8%D8%B1%D8%AC%20%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%81%D9%87.jpg



برج خلیفه یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در دبی است که میتوانید از آن بازدید کنید. این برج ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و بلندترین ساختمان دنیا محسوب میشود. مراکز خرید و تفریحی زیادی در این برج وجود دارد که شما را ساعت ها سرگرم میکند. علاوه بر این میتوانید از فراز این برج، مناظر دیدنی دبی را از طبقه طبقه ۱۲۴۴ ام آن تماشا کنید و غرق شگقتی شوید. پارک آبی وایلد وادی، دیگر جاذبه گردشگری دبی است که طرفداران زیادی دارد. این پارک پیشرفته‌ ترین پارک آبی دنیا است که در دبی واقع شده و بین هتل برج‌ العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. این پارک روباز ، با داشتن وسایل بازی مجهز و ایمن، بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان بعد از آمریکا، و امکان سرد و گرم کردن آب، برای هر سنی و هر سلیقه ای جذاب است . این پارک بر اساس شخصیت‌های کارتون سندباد ساخته شده است و شما را یاد شخصیت های این کارتون می اندازد. پیست اسکی دبی، دلفین بی، سافاری بیابانی، باشگاه گلف، پارک الممزر، و آکواریوم دبی از جمله دیگر جاذبه های گردشگری دبی هستند که میتوانید در تور دبی از آنها دیدن کنید. قیمت تور دبی اگرچه کمی زیاد است اما میتوانید با تور ارزان دبی و همچنین تور لحظه آخری دبی هزینه سفر خود را کاهش دهید. دبی دارای مراکز خرید بزرگ و مناسبی است. از جمله آن ها می توان به مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید امارات مال، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید برجمان و مرکز خرید سیتی سنتر دیره اشاره کرد که میتوانید خریدهای خود را از آن ها تهیه کنید
 
بالا