برگزیده های پرشین تولز

arashen91

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2012
نوشته‌ها
972
لایک‌ها
207
محل سکونت
تهران .ایران
مرکز خرید واترفرانت‌ سنتر‌ دبی
مرکز خرید دبی مال که به انگلیسی The Dubai Mall نوشته می گردد (یعنی مرکز خرید دبی) بزرگترین مرکز خرید دبی و مهمتر از آن بزرکترین مرکز خرید در کل جهان می باشد که در شهر دبی کشور امارات متحده عربی واقع می باشد. دبی مال در جوار برج خلیفه واقع می باشد و در واقع این مرکز خرید قسمتی از پروژه برج خلیفه می باشد که هزینه ای بیست میلیون دلاری را در بر داشت و باید بگوییم که دبی مال دارای ۱۲۰۰ فروشگاه می باشد.
تاریخ احداث مرکز خرید دبی مال به سال ۲۰۰۸ میلادی بر می گردد.خیابانی بزرگ و دو طبقه بنام دوجه در دبی وجود دارد که دسترسی به مرکز خرید دبی مال از طریق این خیابان براحتی امکان پذیر می باشد. مرکز خرید واترفرانت سنتر دبی با نام کامل مرکز خرید فستیوال واترفرانت‌ سنتر‌ (به انگلیسی Festival Waterfront Centre Dubai ) یکی از مراکز خرید مشهور در شهر دبی در امارات متحده عربی می باشد.
مرکز خریدی که در آن ترکیبی از کسب و کار با تم و رنگ محلی و در کنار آن دنیایی از مشتقات مرتبط با یک مرکز خرید بزرگ در سطح بین المللی را خواهید یافت و مسافران تور دبی را با بازدید از این مرکز خرید غرق در جذابیت می کند و بدانید در ایت مرکز خرید بازاری کهن بنام ترید روتز و یک بازار طلا که به بازار طلای دبی مشهور می باشد و همچنین بزرگترین غذاخوری رو باز در کل خاورمیانه را خواهید یافت. در واتر‌فرانت سنتر‌ در کنار یک مرکز خرید مجلل و عالی ، یک مجموعه عظیم خواهید یافت که برای تفریح ، وقت گذراندن ، صر غذا در رستوران ها و نوشیدنی در کافه های آن بسیار گزینه عالی ای خواهد بود.
همه این ها را هم ازشان بگذریم باید بگوییم معماری و بنای این مرکز خرید نیز به نوبه خود خیره کننده و منحصر بفرد است. در این مرکز خرید دو طبقه با نام های فستیوال واتر‌فرانت و فستیوال پاور‌ سنتر‌ وجود دارند که در دست تکمیل شدن هستند که یک ویو عالی به یک اب نما بسیار با شکوه دارند.

واترفرانت‌ سنتر‌
مرکز خرید واترفرانت‌ سنتر‌ دبی دارای بیشتر از ششصد فروشگاه متعدد می باشد که ۲۵ تای آن ها بسیار برای این مرکز خرید و اعتبار آن مهم هستند و در کنار آن ها بیشتر از تعداد ۱۰۰ رستوران ، اغذیه فروشی و کافی شاپ را خواهید یافت و بعلاوه در کنار باز همه این ها یک مجموعه کامل سینمایی ۱۲ پرده ای وجود دارد.
اگر اهل ورزش هم هستید هرگز سالن بولینگ این مرکز خرید را از دست ندهید.پارکینگ خودرو این مرکز خرید دارای ظرفیت ۱۳ هزار اتومبیل را دارد.همچنین این مرکز خرید دارای چشم انداز ساحلی و تفرجگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک و .. می باشد و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر متصل می کند و در کل مرکز خرید فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ دبی تجربه ای عالی و کامل برای هر سلیقه بین‌المللی ای را میهمان ارائه می‌دهد.
 
بالا