برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور دهلی تابستان 96
دهلی کلانشهری بزرگ و پر جمعیت است که از شهرهای مهم کشور هند محسوب می شود. دهلی نو پایتخت هند بخشی از این کلانشهر است. این شهر بزرگ آسیایی از گذشته تا به امروز موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی داشته و در مسیر تجاری قرار داشته است. از این جهت دارای اهمیت بسیاری است. همین امر رونق دهلی را فراهم کرده و آن را به یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی هند بدل کرده است. جمعیت این شهر بسیار زیاد است و با توجه به وجود امکانات زیادی که در آن موجود است، رشد روز افزون جمعیت در آن قابل مشاهده است. به دلیل قدمت زیاد دهلی بیشتر جاذبه های گردشگری دهلی را آثار باستانی و اماکن تاریخی تشکیل داده اند. البته در تور دهلی می توانید از دیگر امکانات تفریحی که برای گردشگری در این شهر محیا گشته است نیز بهره ببرید. پارک ها و مراکز خرید متنوع این شهر از دیگر جاذبه های دهلی محسوب می شوند. در ادامه سعی می کنیم بخشی از جاذبه های گردشگری هند را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

%D8%AF%D9%87%D9%84%DB%8C2.jpg

کاخ ریاست جمهوری

نام این بنا راشتراپاتی بهاوان می باشد که از زیباترین و باشکوه ترین آثار معماری و هنری هند شناخته می شود. البته معماری این بنا تا حدود زیادی تحت تاثیر دوران استعمار خود قرار دارد و میتوان گفت معماری آن انگلیسی است. این کاخ از 340 اتاق و تعداد زیادی تالارهای بزرگ ساخته شده است. باغ مغول گاردن نیز در اطراف این کاخ قرار دارد.

%DA%A9%D8%A7%D8%AE-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D9%84%DB%8C.jpg

دروازه هند

ایندیا گیت که در مرکز دهلی نو واقع شده است، بنای یادبود ملی هند و یکی از مهم ترین آثاری است که برای مردم هند بسیار با اهمیت است. 42 متر ارتفاع دارد و معماری آن بریتانیایی است. گرانیت و ماسه سنگ قرمز از جمله موادی هستند که در ساخت این بنا به کار رفته است. بر روی دیواره ی این دروازه نام هزاران سرباز وطن که در جنگ های مختلف جان سپرده اند، حک شده است. این مکان از مهم ترین بخش های تور هند هستند.

%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg

در این مقاله سعی کردیم تا حدودی شما را با جاذبه های دهلی آشنا کنیم. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی به سایر مقاله های سایت ما مراجعه نمایید. همینطور می توانید تور مورد علاقه خود را از لیست تورهای ما انتخاب و ثبت نمایید و سفر خوشی را به کشور هند تجربه کنید.
 
بالا