برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور سنگاپور بهار 96
کشور سنگاپور کوچکترین کشوری است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و در جنوب مالزی قرار گرفته و فقط با اندونزی و مالزی همسایه می باشد. سنگاپور بعد از جداشدن از مالزی استقلال یافت و جمهوری سنگاپور را تشکیل داد و بعد از آن توانست توسط اقتصاد فوق العاده اش بخاطر جابجایی کالا بین قاره های جهان، پیشرفت های چشمگیری داشته باشد و شهر و کشوری مدرن شود و گردشگران زیادی را توسط تور سنگاپور به خود جذب نماید. آب و هوای سنگاپور به علت قرار گرفتن در بالای خط استوا بصورت گرمسیری می باشد ولی وزش باد های خنک تحمل گرما و همچنین بارش باران در اکثریت روزهای سال، هوا را در تور بهار سنگاپور قابل تحمل می نماید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-96.jpg

تور سنگاپور بهار 96



سنگاپور در کنار مدرن بودن و کوچک بودن مساحتش توانسته جاذبه های گردشگری متفاوتی را داشته باشد که مسافران در کنار خرید و تجارت کالاهای گوناگون بتوانند تور سنگاپور متفاوتی را با بازدید از جاذبه های گردشگری آن تجربه نمایند. از جاذبه های گردشگری سنگاپور میتوان به سنتوزا و همچنین بازدید از دنیای شگفت انگیز زیر آب دریا اشاره داشت. شما میتوانید با سوار شدن به تله کابین و با تماشا کردن و لذت بردن از مناظر اطراف و همچنین جزیره و ساحل سنگاپور به سنتوزا بروید. در بدو ورود عکس هایی را میبینید که تاریخ سنگاپور را به نمایش گذاشته اند و با گذشتن از این قسمت میتوانید با جشنواره های سنگاپور که سالانه برگزار میشود آشنا شوید و بعد از این قسمت به بخش جذاب و دیدنی دنیای زیر آب میرسید که میتوانید از نزدیک گونه های مختلف ماهی ها را ببینید و در کنار آنها عکس بگیرید و لذت استفاده از تور سنگاپور بهار 96 خود را چند برابر نمائید.

از جاذبه های گردشگری دیگر سنگاپور میتوان به پارک مرلیون، دریاچه دلفین های سنتوزا، باغ وحش سنگاپور، موزه تاریخ سنگاپور، باغ پرندگان سنگاپور و اسکله کلارک که در شب جلوه خاص و ویژه ای دارد و مناسب افراد خوش گذران در شب است، اشاره داشت.

از آنجا که ممکن است برخی در فصل بهار برای تجارت و همچنین گشت و گذار تور سنگاپور بهار 96 را انتخاب نمایند، امکان کاهش قیمت تور سنگاپور بهار 96 وجود دارد. و معمولا نام تور ارزان سنگاپور بهار 96 را برای آن انتخاب میکنند. از این رو برای اطلاع یافتن از شرایط تور سنگاپور از مشهد و شهر های دیگر ایران و همچنین قیمت تور سنگاپور به سایت نت تورز مراجعه نمائید.



تور سنگاپور از تهران | تور سنگاپور از شیراز | تور سنگاپور از مشهد | تور سنگاپور از اصفهان
 
بالا