برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور سنگاپور تابستان 96 | قیمت تور سنگاپور تابستان 96
سنگاپور از جمله کشورهایی است که به قطب مهم تجاری تبدیل شده است و گردشگران زیادی را برای خرید یا تفریح به سوی خود جذب می نماید. فصل تابستان که از راه میرسد، عده زیادی فرصت را غنیمت شمرده و تورهای تابستان 96 خود را انتخاب میکنند. یکی از این تورها، تور سنگاپور تابستان 96 است که طرفداران زیادی را در میان ایرانیان دارد. آب و هوای سنگاپور در تابستان قابل پیش بینی نمی باشد. ممکن است در تور سنگاپور تیر 96 بارندگی غافل گیرتان کند اما همراه داشتن لباس خنک برای تحمل گرمای هوای سنگاپور و همچنین همراه داشتن چتر برای روزهای بارانی خالی از لطف نخواهد بود. اگر اهل خرید کردن هستید و دوست دارید حراجی بزرگی را ببینید و شرکت داشته باشید تور سنگاپور تیر 96 را انتخاب کنید چرا که در این ماه از تابستان، سنگاپور حراج بزرگی را دارد و استقبال کننده های زیادی نیز به خود می بیند.

تور سنگاپور | تور ارزان سنگاپور

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-96.jpg


تور سنگاپور | قیمت تور سنگاپور تابستان 96 | تور ارزان سنگاپور | تور لحظه آخری سنگاپور

از جاذبه های گردشگری سنگاپور در تور سنگاپور مرداد 96 میتوانیم به باغ های خلیج که از باغ های ساحلی و مجزا از هم تشکیل شده اند و در فصل تابستان دیدنی های بکر خود را دارد، باغ های گیاه شناسی سنگاپور که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است و ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد، موزه و شاپل چانگی، باغ وحش سنگاپور، مارینا بی سندز، پرنده سنگاپوری، اوچارد رود و جزیره سنتوزا اشاره داشته باشیم. خرید، گشت و گذار و دیدن مراکز خرید سنگاپور در تور سنگاپور مخصوصا برای خانم ها پر از هیجان و حس خوب می باشد. از مهم ترین مراکز خرید سنگاپور در تور سنگاپور شهریور 96 میتوانیم به ویوُ سیتی از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور که دربردارنده مارک های معتبر و معروف میباشد، مرکز خرید پاراگون یکی از مراکز خرید سنگاپور می باشد که طرفداران برندهای مشهور میتوانند به این فروشگاه مراجعه نمایند. والدین می توانند به خرید خود مشغول شوند و کودکان نیز از مغازه هایی که برند های لوازم کودک و اسباب بازی دارند، بازدید کنند و غرق در لذت و تماشا شوند. از دیگر مراکز خرید سنگاپور میتوانیم به ویسما آرتیا، هیرِن، پِلازا سنگاپور، فار اِست پلازا و .... اشاره داشته باشیم.

برای اطلاع داشتن از قیمت تور سنگاپور تابستان 96، شرایط تور سنگاپور تیر 96، راهنمای سفر به سنگاپور مرداد 96 و تور سنگاپور شهریور 96 لطفا به نت تورز مراجعه نمائید.



تور سنگاپور از مالزی تور سنگاپور از شیراز تور سنگاپور از مشهد تور سنگاپور از اصفهان

تور سنگاپور از تهران تور سنگاپور تیر 96 تور چهار روزه سنگاپور تور 7 روزه سنگاپور
 
بالا