برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور سنگاپور نوروز 96
کشور سنگاپور در واقع یک شهر و در جنوب مالزی است و بندری است که موقعیت ممتازی در تجارت و داد و ستد کالاها میان قاره ها دارد. از جهت ذخایر معدنی غنی نیست ولی در صنعت نفت و اقتصاد رتبه های سوم و چهارم جهان را از آن خود نموده است. معنی لغوی سنگاپور شهر شیر می باشد که نخستین بار توسط سانگ نیلا اوتاما این نام را به خود گرفته است. آب و هوای سنگاپور اصلا قابل پیش بینی نیست و هر روز از سال ممکن است باران ببارد و شما را غافلگیر نماید. البته روزهای آفتابی در سنگاپور نیز بسیار دلچسب است و لذت پیاده روی در خیابان ها را در تور سنگاپور نوروز 96 نباید از یاد برد. درآمد ناشی از گردشگر را در سنگاپور نباید نادیده گرفت. گردشگرانی که هرساله برای استفاده از تفریحات آبی و بازدید از جاذبه های گردشگری به سنگاپور سفر میکنند. جاذبه های گردشگری همچون باغ وحش سنگاپور که از دیدنی ترین باغ وحش های جهان است و میتوانید صبحانه و میوه های بومی و گرمسیری را در این باغ وحش نوش جان نمائید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96%283%29.jpg

تور سنگاپور نوروز 96



اگر میخواهید برای خانواده و دوستان خود سوغاتی نوروزی تهیه نمائید بهتر است به مراکز خرید سنگاپور همچون مرکز خرید پاگون که محل مناسبی است برای اجناس برند و لوکس مخصوص افرادی که به دنبال برند های خاصی هستند. مرکز خرید ویو سیتی که امکاناتی همچون سینما، رستوران و آمفی تئاتر را دارا می باشد، مراجعه نمائید.

اگر فردی هستید که علاقمند به برنامه های شبانه و گشت زنی با قایق در دل شب همراه با خانوادتان هستید به شما پیشنهاد میدهیم که به اسکله کلارک رفته و از رستوران های روباز و امکانات دیگر آن استفاده کنید و همچنین با قایق تا دهانه رودخانه سنگاپور بروید و لذت سفر تور سنگاپور نوروز 96 را برای خود رقم بزنید. در واقع سنگاپور شهری پر از هیجان و لذت است که این هیجان را میتوان در جاذبه های طبیعی و گردشگری، در مراکز خرید و مراکز تفریحی همچون باغ وحش و تفریحات آبی و دریایی اش تجربه کرد.

بوی بهار که از اواخر اسفند به مشام انسان میخورد، سفر های نوروزی و یافتن تورهای مختلف همواره دوست داران سفر های خارجی و داخلی را وسوسه میکند. یکی از مکان های توریستی در دنیا که طرفداران زیادی دارد، تور سنگاپور است. که این نگاه به دلیل گستردگی جاذبه ها و هیجانات این مکان توریستی و شرایط بسیار دلچسب برای خوشگذرانی در ایام تور نوروزی در این شهر است. تور سنگاپور نوروز 96 ممکن است توسط شرکت هایی با قیمت پایین تر و با نام تور ارزان سنگاپور نوروز 96 ارائه شود. استفاده از تور ارزان سنگاپور نوروز 96 بسیار جالب توجه است و همچنین شما برای دریافت اطلاعات کافی درباره قیمت تور سنگاپور نوروز 96 میتوانید ما را همراهی کنید. شما برای اطلاع داشتن از شرایط تور سنگاپور از کیش و یا سایر مبدا برای حرکت به سنگاپور، لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید.
 
بالا