برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
تابستان ، فصل گرما و روزهای طولانی و خسته کننده ، اما جدایی از آن ها کمتر کسی است که در تابستان به سفر نرود . ما هم سعی می کنیم که شما را با یک تور سنگاپور تابستان 96 آشنا کنیم .



sunset-waterfront-marina-bay-sands-marina-bay-singapore_main.jpg




آیا شما هم به فکر سفر در تابستان 96 هستید ؟

پیشنهاد ما به شما سنگاپور است . کشوری مدرن و پیشرفته در جنوب شرقی آسیا که جاذبه های گردشگری فراوان آن باعث شده که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید کنند .

خوب وضعیت سنگاپور در تابستان چه طور است ؟

همان طور که در بالا گفته شد سنگاپور کشوری توریستی است و در هر فصل فصل مسافران خاص خود را دارد ، در کل سنگاپور همشه میزبان تعداد زیادی مسافر است .

سنگاپور چه جاذبه های گردشگری دارد ؟

در جواب باید گفت جاذبه های گردشگری سنگاپور آنقدر زیاد است که معرفی تک تک آن ها در این بحث نمی گنجد ، اما در این مقاله به بررسی تعدادی از این جاذبه های گردشگری می پردازیم.



Singapore-1-9-min.jpg




سافاری شبانه سنگاپور : سافاری سنگاپور را می توان یکی از بزرگ ترین سافاری های دنیا دانست ، که از 50 نمایشگاه تشکیل شده است و میزبان بیش از 1000 گونه جانوری است .



item_1_thumbnail_carousel-img_740_416.jpg




هتل RAFFLES : از لوکس ترین هتل های سنگاپور است که افراد بزرگی همچون ملکه الیزابت دوم ، الیزابت تیلور ، مایکل جکسون و … در این هتل اقامت داشته اند . هتل RAFFLES دارای 40 رستوران و بار و بیش از 100 سوئیت می باشد همچنین 40 فروشگاه و بوتیک را نیز در خود جای داده است . جالب است بدانید که این هتل بیش از 100 سال قدمت دارد و یکی از قدیمی ترین هتل های دنیا به حساب می آید .



ljkjg.jpg




محله چینی های سنگاپور : یک محله بزرگ که به CHINA TOWN نیز معروف است ، در این محله به هر کجا نگاه کنید یک دکه ی غذای خیابانی خواهید دید ، خوردن غذا در کنار معماری جذاب آن حس سفر به چین را در ذهن انسان تداعی می کند .



Hindu_temple_Singapore_by_Jingang.jpg




محله هندی های سنگاپور : محله هندی ها به بزرگی محله چینی ها نمی رسد ، اما در اینجا کمیت مهم نیست کیفیت مهم است . اولین چیزی که توجه شما را در محله ی هندی ها جلب می کند بو های خوشمزه از رستوران های رنگارنگ است . پس از میل یک غذای تند هندی ، فروشگاه های پر زرق و برق هندی شما را به سمت خود می کشند . در این فروشگاه ها اجناسی اجناس با کیفیت و همچنین قیمت مناسبی عرضه می شوند .

با خرید سوغاتی در محله هندی ها و همچنین در محله چینی ها ممکن است فامیل و دوستان خود را به چالش بکشید .

شما هم اکنون می توانید برای رزرو تور سنگاپور 96 همچنین اطلاع از جزئیات بیشتر به وبسایت نت تور مراجعه کنید .
 
بالا