برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور شانگهای شهریور 96
این شهر که یکی از بزرگترین شهرهای کشور چین محسوب می شود، پس از توکیو دومین شهر بزرگ جهان است. این شهر به دلیل وسعت زیادی که دارد پرجمعیت است. در جهان، شانگهای را جنگل آسمان خراش ها می نامند. رودخانه ای، این شهر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می کند که بخش مدرن تر آن با نام پودونگ در شرق رودخانه واقع شده است. این شهر برای چین بسیار با اهمیت است. چنان که در اقتصاد چین نیز سهم بسیار قابل توجهی دارد. این شهر رکورد های بسیاری را از آن خود کرده است که داشتن طولانی ترین خط متروی جهان به طول 548 کیلومتر نیز یکی از این موارد است. در ادامه معرفی این تور با ما همراه باشید.

%D8%B4%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C(1).jpg


شانگهای از نظر معماری شهری بسیار به نیویورک شباهت دارد. از این جهت به آن نیویورکِ شرق گفته می شود. همچنین به دلیل وجود مراکز خرید گسترده در آن و حجم زیاد استقبال از این مراکز خرید، آن را بهشت خرید یا پاریس شرق نیز می نامند. عمده این مراکز خرید به چهار خیابان محدود می شوند که عبارتند از خیابان های نانجینگ رود، نانجینگ رود غربی، نانجینگ رود شرقی و مراکز متفرقه خیابان نانجینگ رود. در تور شانگهای شهریور 96 می توانید از امکانات خرید در شانگهای لذت ببرید. وجود بهترین و به روز ترین امکانات در شانگهای سبب شده تا علاقه مندان زیادی مسافر این شهر شوند. از جمله جاذبه های گردشگری چین می توان به بلندترین هتل دنیا، برج تلویزیون، سریع ترین ترن دنیا با سرعت 431 کیلومتر در ساعت و ... اشاره کرد. شما می توانید بر روی رودخانه ای که شهر را به دو نیم تقسیم کرده است با استفاده از تورهای کشتی و قایق، همه روزه به تفریح بپردازید. منظره شهر شلوغ و رنگارنگ شانگهای در شب های زیبای آن بر روی رودخانه تجربه تکرار نشدنی ای برایتان خواهد بود، که در تور شانگهای می توانید برای خود رقم بزنید.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C.jpg

باغ یویوآن
این باغ بزرگ که مساحتی حدود 20000 متر مربع دارد، در منطقه آنرن جیه واقع شده است. نام سازنده آن پن می باشد که این باغ را برای تفریح و اوقات فراغت خانواده خود بنا نهاده است. یو به معنای خوشحالی است که نام این باغ زیبا است. این باغ دارای صومعه، تالارهای بزرگ، پل سنگی و آلاچیق های زیبایی است که در کنار هم مجموعه بی نظیری را فراهم آورده است. کاخ داینچو، کاخ یوهوا، کاخ سانسوی، کاخ وانهوا، کاخ هویجینگو و باغ اندرونی از عمده قسمت های جذاب باغ یو هستند که می توانند ساعت ها شما را به تماشای خود مشغول کنند. جذاب ترین قسمت این باغ، قدم زدن روی پل سنگی آن است که بسیار مرتفع است. وقتی روی این پل 14 متری راه می روید می توانید بهترین منظره از کل باغ را ببینید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%DB%8C%D9%88-%D8%B4%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C.jpg

سعی کردیم در این مقاله مطلب مفیدی درباره شانگهای برای شما ارایه دهیم. امیدواریم از این مقاله رضایت داشته باشید. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتری دارید، به دیگر مقاله های سایت مراجعه کنید. همینطور می توانید برای ثبت تور شانگهای تابستان 96 به لیست تور های ما رجوع نمایید.
 
بالا