برگزیده های پرشین تولز

تور صحرای دبی

Monayosefi

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2016
نوشته‌ها
439
لایک‌ها
1
سن
39
تور صحرای دبی
در تور صحرای دبی ابتدا به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازند. مسافرت در میان شن‌های روان و تپه ماهورهای کویر در یك خودرو دو دفرانسیلی، روشی عالی برای لذت بردن از زیبایی منحصر بفرد صحرا است. مسافران تور صحرای دبی بعد از عبور از كنار كاروان های شتر در یك اردوگاه عربی توقف می‌كنند.

در مرحله ی بعد موزيک و رقص عربی در زير آسمان زيبای کوير و منقش کردن دست خانم ها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های تور صحرای دبی است. بر سر راه به كوهستان، جلوههایی از صحرا و كاروانهای شتر را خواهید دید. منطقه كوهستانی، رودخانه هایی دارد كه برای شنا كردن ایدهآل هستند. در تور صحرای دبی قبل از برگشت به دوبی، غذای سلف سرویس سرو میشود. در تور صحرای دبی كه به سبك بدوی تدارك دیده شده است، شام را صرف كرده و غروب را زیر آسمان پرستاره صحرا می گذرانید كه تجربهه ای مجذوب كننده می باشد. در تور صحرای دبی بعد از صرف صبحانه، بر سر راه به كوهستان، جلوه هایی از صحرا و كاروانهای شتر را خواهید دید.

در تور صحرای دبی، مسافران از قدیمیترین مسجد امارات متحده عربی بازدید می كنند. گه گاه سفری به صخره فسیلی و كوههای حجر هم در تور صحرای دبی صورت می گیرد. شنا كردن در رودخانه های كوهستانی جذاب از تجربه های آرامبخش در محوطه باز هست.
تور صحرای دبی بعلاوه توقفی نیز در جمعه بازار، كه بخاطر سفالگری و فرش های دست باف خود زبانزد است، تدارك دیده شده است. این تورها توسط اغلب شركت های توریستی عرضه می شوند.



 
بالا