برگزیده های پرشین تولز

پرهام مولایی

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
34
عمان کشوری عرب نشین است که در شبه جزیره ی عربستان واقع شده و دومین کشور بزرگ عربی از لحاظ مساحتی در این ناحیه شناخته می شود. این کشور دارای مرز دریایی با ایران است. این مرز دریایی میان دو کشور، و تسلطی که هر دو بر روی تنگه ی هرمز دارند باعث ایجاد روابط نزدیک و دوستانه، میان ایران و عمان شده است. به طوری که با سفر به عمان نه تنها احساس غربت در این سرزمین نخواهید کرد بلکه مردمان فروتن آن این حس را به شما القا می نمایند که در کشور خود به گشت و گذار می پردازید. قسمت اعظم مساحت کشور متشکل از رشته کوه های سخت بوده و پهنای ساحلی آن در حدود 1700 کیلومتر می باشد. همچنین دارای آب و هوای خشک و گرم است که در فصول گرم سال می تواند بسیار آزار دهنده باشد.
oman-4.jpg
یکی از منابع اصلی در آمد عمان صنعت نفت، ماهیگیری و کشاورزی است. اما ناگفته نماند که صنعت گردشگری هم یکی از درآمد های اصلی بعد از این سه شاخه شناخته می شود. در طی سرمایه گذاری های حکومت در چند ساله گذشته و احداث هتل های چند ستاره به همراه مراکز تفریحی گوناگون صنعت گردشگری عمان دست خوش تحولات عظیمی شده است. به طوری که می توان گفت د آینده همراستا با صنعت نفت و در صدر لیست درآمد عمان قرار خواهد گرفت.
زبان و نوشتار رسمی مردم عمان عربی است اما اگر شناختی از زبان عربی ندارید نگران نباشید، زیرا می توانید کسانی را پیدا کنید تا با آن ها به زبان انگلیسی صحبت کرده و راهنمایی بگیرید. البته ناگفته نماند که درصد کمی از مردم عمان را ایرانی ها تشکیل می دهند پس احتمال پیدا کردن یک هم زبان را خواهید داشت. دین رسمی این مردم اسلام است و بخش اعظم مردم پیرو مذهب اباضیه می باشند. واحد پول عمان ریال عمانی است و شما می توانید به راحتی پول خود را در این کشور چنج کنید.
oman-7.jpg
سفر به عمان و دریافت ویزا برای ایرانیان کار دشوار نیست. شما می توانید به راحتی در مرز هوایی ویزای یک ماه ی خود را، چه به صورت فردی و یا چه به صورت تور تهیه نمایید. همچنین می توانید ویزای خود را تمدید نمایید، اما برای اینکار باید نزدیک به 2 ساعت را در مسقط منتظر بمانید.
گردشگران عریز و گرامی و همچنین بازدید کنندگان محترم می توانند برای کسب آگاهی از تورهای ارزان و لحظه آخری و هتل های درخواستی به سایت لحظه آخر مراجعه نمایند.
oman-4.jpg oman-7.jpg
 
بالا