برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور قبرس شهریور 96

قبرس یکی از کشورهای جزیره ای است که در شرق دریای مدیترانه و جنوب ترکیه قرار گرفته است . اگر چه قبرس به جهت جغرافیایی در آسیا قرار دارد، اما به لحاظ سیاسی کشوری اروپایی محسوب میشود. قبرس به دو بخش قبرس شمالی و بخش یونانی نشین تقسیم میشود. که در قبرس شمالی، مردم ترک زبان و در بخش یونانی نشین آن، مردم ترک زبان و یونانی هر دو زندگی میکنند. پایتخت قبرس شهر نیکوزیا است که یکی از شهر های توریستی قبرس نیز میباشد. این کشور زیبا با جزایر و سواحلی آرام، چشم‌اندازهای دیدنی، تاریخی پر فراز و نشیب و مردمی خونگرم و مهربان، یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دنیاست که در طول سال هزاران بازدید کننده دارد.
%D9%82%D8%A8%D8%B1%D8%B3(3).jpg



با توجه به وضعیت جغرافیایی قبرس، این کشور آب و هوایی مدیترانه ای دارد . اواسط مه تا اواسط اکتبر ، قبرس تابستانی بوده و آب و هوایی گرم دارد. اما به واسطه نسیم های دریایی در نواحی ساحلی، آب و هوای مطبوعی پیدا میکند. دسامبر تا فوریه نیز قبرس زمستانی است و آب و هوایی ملایم و معتدل دارد و شما میتوانید در نواحی کوهستانی شاهد بارش برف و باران باشید. وزش باد متاثر از ارتفاع منطقه، متغیر است و روز های آفتابی نیز کم نیست. آوریل تا اکتبر بهترین زمان برای سفر به این کشور است و در واقع فصل گردشگری قبرس به شمار میرود. فستیوال‌ها و جشنواره های گوناگون، خدمات رفاهی و گردشگری در کنار هتل ها و مراکز اقامتی، همگی پذیرای گردشگرانی هستند که در این بازه زمانی به قبرس سفر میکنند. شما میتوانید از تور قبرس تابستان 96 و همچنین تورهایی که مختص ماه های مختلف سال هستند، مانند تور قبرس شهریور 96 برای سفر به قبرس در این فصل از سال، استفاده کنید.


قبرس برای علاقه مندان به آثار و ابنیه تاریخی ، کشوری دیدنی محسوب میشود و شما میتوانید تاریخ پر فراز و نشیب قبرس را در گوشه گوشه ی آن مشاهده کنید . در کنار سواحل زیبا و بناهای تاریخی باشکوه، قبرس کشوری است که برای هر سلیقه ای جذاب است . منطقه‌ ی باستانی کوریون یکی از جاذبه های گردشگری قبرس است که در نزدیکی دریای مدیترانه قرار داد و شما میتوانید ضمن بازید از این منطقه باستانی ، صخره های ساحلی و چشم اندازهای زیبا ی آن را هم ببینید. اگر چه آثار باستانی در قبرس بسیار زیاد هستند، اما کوریون ، منحصر به فرد ترین آن ها است و قدیمی ترین بناها را در خود جای داده است . حمام و خانه استولیوس ، تئاتر کوریون و خانه آچیلس از جمله بناهای دیدنی در این مجموعه باستانی هستند که شما را شگفت زده میکنند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D9%82%D8%A8%D8%B1%D8%B3(2).jpg



آکاماس پنینسولا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری قبرس ، جزیره ای است که در محیطی آرام و دلپذیر قرار دارد و برای پیاده روی یا دوچرخه سواری مکانی مناسب به شمار میرود. چرا که هیچ گونه جاده آسفالتی در آن وجود ندارد. حیات وحش این جزیره شامل خزندگان ، لاک‌پشت و پرندگانی زیباست که شما را مجذوب خود میکند. علاوه بر این، شما میتوانید در این منطقه از مسجد قدیمی آجیوس اندرونیکس و کلیسای آن نیز دیدن کنید و با تاریخ گرجستان آشنا شوید. قلعه‌ی سنت هیلاریون یکی دیگر از جاذبه های گردشگری قبرس است که یکی از زیباترین قلعه‌ های تاریخی دنیا نیز به شمار میرود. این قلعه در کوهستان کایرنیا قرار گرفته و ساخت آن به قرن دهم بر میگردد . از این قلعه به عنوان سنگری در جنگ های صلیبی استفاده میشده و با افسانه و داستان های زیادی گره خورده است . برج و باروهای این قلعه به شکل پله مارپیچی ، از کوه بالا رفته و نمای زیبایی دارد.


منطقه‌ی باستانی سالامیس، لارناکا، شبه جزیره‌ی کارپاس، قلعه‌ی کلوسی، پروتاراس، بندر کایرنیا، کوه‌های ترودس، آییا ناپا، لیماسول و پافوس از دیگر جاذبه های گردشگری قبرس هستند که میتوانید در تور قبرس از آن ها دیدن کنید. برای تکمیل خاطرات خوب تان از این کشور زیبا، حتما غذاهای قبرسی را هم تجربه کنید و از طعم به یادماندنی آنها لذت ببرید . غذاهای قبرسی، ترکیبی از غذاهای ترکی و یونانی هستند و شما را با فرهنگ غذایی مردم قبرس آشنا می کنند. سبزیجات و غلات فراوان در غذاهای قبرسی زیاد استفاده میشود و با هر ذائقه ای سازگار است . سوولاکی، کباب قبرسی است که با گوشت مرغ درست میشود و یکی از غذاهای اصیل قبرس است و شما میتوانید در هر گوشه از قبرس این غذای خوشمزه را سفارش بدهید. قیمت تور قبرس با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و با انتخاب تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان گرجستان می توانید سفر ارزان تری داشته باشید. هـمچنین انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر می گیرید، بر عهده خود شما است.
 
بالا