برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور قبرس نوروز 96

قبرس
جزیره ای بکر و دیدنی است که همچون نگین فیروزه ای در بین آب های مدیترانه میدرخشد. قبرس از دوبخش مجزا ولی جذاب ترک ها و یونانی ها تشکیل شده است که در تور نوروز قبرس میتوانید از نزدیک با جاذبه های هر کدام آشنا شوید. برای سفر به قبرس باید توجه داشته باشید که تور قبرس به دو صورت تور قبرس شمالی و تور قبرس جنوبی برگزار میشود که میتوانید یکی از تورها را انتخاب کنید. علت مجزا بودن تور قبرس میتوان به هتل های متعدد، جاذبه های گردشگری منحصر به فرد هر قسمت، غذاهایی که مرتبط با فرهنگ شان است و سواحل بکر مختلف اشاره داشت. آب وهوای قبرس در نوروز بسیار معتدل و دلنواز است. شما میتوانید با آسودگی خاطر تور قبرس نوروز 96 را انتخاب نمائید و هوای گرم و معتدل را تجربه کنید و با خیال راحت سراغ ورزش های آبی رفته و لحظات خوبی را برای خودتان به یادگاری ثبت نمائید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%A8%D8%B1%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96%281%29.jpg

تور قبرس نوروز 96



زبانی که در قبرس شمالی و قبرس جنوبی مکالمه دارند، ترکی استانبولی و یونانی است که اگر شما با زبان انگلیسی مکالمه نمائید، مشکلی نخواهید داشت. اگر مشتاق تماشای فستیوال خیابانی هستید، میتوانید در تور قبرس نوروز 96 در شهر لیماسول به تماشای فستیوال لیماسول رفته و از نزدیک کارناوالی را ببینید که افرادی با لباس های روشن و رنگارنگ به خیابان می آیند و به جشن و پایکوبی مشغول میشوند و شادی و خنده را به تماشاگران و توریست ها هدیه میکنند. قبرس به علت مسلمان بودن، قسمت شمالی آن دارای مساجد گوناگون و تاریخی است که علاقمندان مخصوص به خود را دارند از جمله مساجد قبرس میتوان به مسجد سلیمیه، مسجد لالا مصطفی پاشا و کلیسای اس تی نیکولاس که بعد از فتح مسلمانان به مسجد تغییر داده شده است، اشاره داشت.

از سواحل دیدنی قبرس در لارناکا که میتوان اوقاتی آرام و روح بخشی را تجربه داشت میتوان به فاروس، کَستِلا، فینی کودس، مک کنزی که به علت تمیز بودن ساحل آن پرچم آبی اروپا را از آن خود نموده و محل مناسبی است تا عصر دل انگیزی را توسط ورزش های آبی برای خودتان رقم بزنید، و همچنین پاتاموس و یاناتس اشاره داشت. معمولا برای ایام نوروز کاهش قیمت تور قبرس نوروز 96 را داریم. آژانس های مسافرتی که اقدام به ارائه تور ارزان قبرس نوروز 96 مینمایند بسیار زیاد هستند، زیرا میخواهند افراد زیادی با قیمت مناسب تور قبرس به این جزیره دیدنی سفر نمایند. شما هم اگر تور قبرس از شیراز را انتخاب نموده اید با مراجعه به سایت نت تورز از شرایط تور قبرس نوروز 96 مطلع شوید.



تور قبرس از تهران | تور قبرس از مشهد | تور قبرس از اصفهان | تور قبرس از شیراز
 
بالا