برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور مارماریس تابستان 96

مارماریس نام یکی از شهرهای کشور ترکیه و در جنوب غرب این کشور واقع شده است. این شهر در کناره ی دریای اژه و مدیترانه قرار دارد. تور مارماریس همواره یکی از شلوغ ترین تورهای تابستان 96 است. خصوصا در فصل های توریستی جمعیت این شهر به بیشتر از ده برابر نیز می رسد. این شهر که یک بندر است، عموما دارای تفریحات و سرگرمی های آبی است. بنابراین بیشتر گردشگران تور مارماریس تابستان 96 را برای تعطیلات خود انتخاب می کنند. آب و هوای مارماریس مدیترانه ای و معتدل است به همین خاطر حتی در فصل زمستان نیز شما می توانید در آب های آن شنا کنید و لذت ببرید. تورهای تفریحی با قایق و کشتی در این بندر بسیار مشهور و مرسوم است. همچنین اتوموبیل رانی نیز یکی از سرگرمی هایی است که بسیاری را به این شهر می کشاند. این شهر را به نام شهری با کوهستان هایی در کنار دریا می شناسند. پوشش گیاهی این شهر بیشتر کوهستانی است و درختان کاج غالب درختان این منطقه هستند. در گذشته بیشتر با گیاهان معطر و ماهیگیری در جهان شهرت داشت اما در سالیان اخیر به اندازه ای صنعت توریسم در این بندر رشد وگسترش داشته است که امروزه آن را به یک شهر توریستی می شناسند و از جاذبه های گردشگری ترکیه به حساب می آید.

%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B32.jpg


خلیج کوچک بیزانسی
این خلیج که از نام آن پیداست که کوچک است، در مارماریس قرار دارد. دارای کوه هایی بسیار باشکوه و زیبا است که چشم هر بیننده ای را مسحور می کند. در کنار آن شفافیت و زلالی آب، دیگر جاذبه این خلیج بیزانسی است. این خلیج بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال مناظر طبیعی بکر هستند. ترکیه دارای دریاها، سواحل و خلیج های کوچک و بزرگ بسیاری است اما با این وجود این خلیج کوچک در بین گردشگران تور ترکیه طرفداران خاص خود را دارد. در تور مارماریس می توانید از این طبیعت زیبا لذت ببرید.

%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

بازار مارماریس
بازارهای مارماریس مانند سایر بازارهای ترکیه بسیار محبوب هستند. در این بازارها می توانید هر نوع کالایی که مورد نیاز شماست را تهیه کنید. البته بیشتر گردشگران ترجیح می دهند تا صنایع دستی و آثار هنری و اجناسی را که فقط در این منطقه یافت می شود را خریداری کنند. سوزن کاری های دستی زنان مارماریس و عسل هایی با طعم کاج و صنوبر عالی از این اجناس هستند. بازارهای این شهر به دو صورت سرپوشیده و باز در حال فعالیت می باشند. این بازارها به همراه کافه های شهر در شب های گرم تابستان بسیار پرکار تر از روزهای آن هستند. میگروس و تانساش از معروف ترین و محبوب ترین بازارها ی این تور هستند.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

سعی کردیم در این مقاله مطالب مفید و کاربردی درباره ترکیه ارائه کنیم. اگر خواهان سفر به مارماریس هستید، در لیست تورهای ما، تور ترکیه تابستان 96 را انتخاب و ثبت نمایید و تعطیلات فوق العاده ای را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.
 
بالا