برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور مارماریس تیر 96

مارماریس یکی از مهم ترین و مشهور ترین شهرهای کشور ترکیه است که سهم بسیار گسترده ای را در صنعت توریسم این کشور دارد. مارماریس یک بندر با تفریحات آبی فراوان است. تور مارماریس یکی از بهترین انتخاب ها برای تورهای تابستان 96 است که در هوای گرم تابستان با تفریحات آبی فراوان می توانید لحظات دلنشینی را رقم بزنید. این بندر بسیار مشهور است و روزانه کشتی های تفریحی فراوانی به سمت جزایر یونانی حرکت می کنند. آب و هوای مارماریس مدیترانه ای است. در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان بارانی و خشک است. این شهر در سواحل مدیترانه در استان موغلا واقع شده که در جنوب غرب ترکیه است. بسیاری از تفریحات دریایی همچون شنا، غواصی، تورهای تفریحی با قایق و همچنین بسیاری از مجموعه های آبی همچون پارک های آبی در این شهر در حال فعالیت هستند. این شهر بندر کشتیرانی مهمی در ترکیهمحسوب می شود. هتل های لوکس، رستوران ها و کافه های خاص منطقه، نوار ساحلی زیبا و امکانات خاص سواحل و امکان انجام انواع ورزش های آبی سبب شده تا تور مارماریس به یکی از جذاب ترین تور ترکیه تابستان 96 تبدیل شود.

%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg


قلعه مارماریس
شاه سلطان سلیمان عثمانی شخصی است که این عمارت را در شهر بنا نهاد. در کنار آن و به طور همزمان مادر پادشاه نیز کاروانسرای کوچک عثمانی را ساخت. در حقیقت شاه سلطان این بنا را به عنوان پایگاه نظامی برای جنگ های خود مورد استفاده قرار می داد که همین امر سبب می شد طی جنگ های مختلف آسیب های جدی ای به ساختار قلعه وارد شود که در طی سال ها این آسیب ها ترمیم شد و اکنون این قلعه به عنوان یک موزه ی تاریخی و سندی برای پیشینه ی تاریخی این شهر کهن مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر ارزش خودِ عمارت، توصیه می کنیم چشم اندازی که این قلعه از کل شهر دارد را از دست ندهید. این منظره از جاذبه های گردشگری ترکیه است.

%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

تور با قایق
یکی از قسمت های محبوب تور مارماریس تیر 96 تورهای تفریحی با قایق و کشتی آن است. این بندر بسیار مشهور است. علاوه بر کشتی های تجاری که از این منطقه به نقاط مختلفی کوچ می کنند. هر روز تورهایی با قایق از این بندر اعزام می شوند که تفریحی هستند و گشت هایی بر روی دریا، غواصی، شنا و انواع تفریحات خاص این تورها را انجام می دهند. این تورها معمولا به مقصد بنادر و جزایر اطراف مارماریس انجام می شوند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%DB%8C%D9%82-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره ترکیه به دیگر مقاله های سایت مراجعه کنید. آیا برای تعطیلات تابستانی خود قصد سفر به شهرهای ترکیه را دارید؟ در صورتی که تمایل دارید می توانید از لیست تورهای موجود در سایت، تور مورد پسند خود را انتخاب و ثبت نمایید.
 
بالا