برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور مالزی نوروز 96

مالزی
یک کشور یا شبه جزیره ای است که با تایلند در قسمت جنوب و با اندونزی در قسمت شمال همسایه می باشد. مالزی به 13 قسمت تقسیم شده است و هر قسمت را شخصی با لقب پادشاه اداره می نماید. جمعیت 30 میلیون نفری در مالزی زندگی میکنند که اکثریت به دین اسلام گرایش دارند و مذهب های دیگری نیز در این کشور سرسبز و زیبا و مدرن دیده میشود.

خونگرم بودن مردم مالزی باعث میشود شما خاطرات بسیار خوشی را در تور مالزی تجربه نمائید و بعد ها با تصویر های خوبی با آنان خاطره بازی کنید. به مالزی به علت قرار گرفتن بین چین و کشور های خاورمیانه، لقب شبه جزیره طلایی را داده اند.

مالزی از آن دست کشور هایی است که هر ساله گردشگران زیادی را جذب طبیعت بکر و دیدنی خود میکند و ایرانیان نیز از این گردشگران مستثنا نیستند. بوی عید که به مشام هر ایرانی میخورد، لذت تجربه کردن نوروز را در کشور ها و شهر های دیگر برایشان چند برابر میکند. البته تور نوروز مالزی طرفداران خاص خود را در ایران دارد. ممکن است بنابر شرایط جوی و یا کسب درآمد بالاتر و جذب مشتری بیشتر، آژانس های مسافرتی اقدام به ایجاد تور ارزان مالزی نمایند که قیمت تور مالزی نیز کاهش پیدا میکند، نمایند. اگر خواهان استفاده از تور ارزان مالزی نوروز هستید، در انتخاب آن تعلل نکنید و هم اکنون آن را انتخاب نمائید.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96%281%29.jpg

تور مالزی نوروز 96



شهر کوالالامپور پایتخت مالزی است و جاذبه های گردشگری متعدد را دارد. از جاذبه های گردشگری کوالالامپور در تور مالزی نوروز 96 میتوان به برج های دوقلو پتروناس با داشتن ارتفاع 452 متر، لقب بلندترین برج های جهان را به خود اختصاص داده است، میدان استقلال، پارک پرندگان، باغ ارکیده با داشتن 800 نوع ارکیده ، باغ هیبیسکو با داشتن 500 نوع گل و گیاه رنگارنگ و تفریحگاه آفاموسا محلی است برای کسب آرامش و محل مناسبی است برای برگزاری جلسات اداری و تجاری و همچنین امکاناتی نظیر زمین گلف، پارک تفریحی آبی، سافاری حیوانات، هتل آپارتمان های متعدد و همچنین ویلاهای اختصاصی با سالن های شنا می باشد.

دیدن جاذبه های گردشگری کوالالامپور را در تور مالزی نوروز 96 فراموش نکنید و خاطرات خوبی را برای خودتان در این شهر جذاب و دیدنی رقم بزنید. اگر مشتاق هستید تا مزرعه چای را بصورت طبیعی و از نزدیک مشاهده نمائید میتوانید به شهر ایپو رفته و این مناظر طبیعی و زیبا را از نزدیک تماشا کنید و لذت ببرید. از جاذبه های ایپو میتوان به غار پراک و معبد دیدنی کِک لُک تانگ اشاره داشت.

برای اطلاع یافتن از شرایط تور مالزی و تور مالزی نوروز 96 لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید.

تور مالزی از تهران | تور مالزی از اصفهان | تور مالزی از مشهد | تور مالزی از شیراز
 
بالا