برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور مشهد شهریور 96
مشهد یکی از شهرهای بزرگ در شمال شرقی ایران است و دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران به شمار میرود. این شهر مرکز استان خراسان رضوی است که به علت میزبانی از حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، هشتمین امام شعیان ، یکی از نقاط پرگردشگر ایران به شمار میرود . در زمان افشاریان مشهد پایتخت ایران بود و امروزه از سوی سازمان اسلامی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته میشود.

%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.jpg



این شهر درمنطقه مرزی بین شمال و جنوب خراسان قرار دارد و به سبب جغرافیای خود و تداخل توده های مختلف آب و هوایی، اقلیمی متفاوت دارد . میتوان گفت که مشهد دارای آب و هوایی متغیر است، اما معمولا معتدل و گاهی سرد و خشك میشود . تابستان های مشهد گرم و خشك است و زمستان هایی سرد و مرطوب دارد. در تابستان ها ممکن است بیشترین حد دما 35 درجه بالای صفر و در زمستان ها به 15 درجه زیر صفر نیز برسد. بارندگی در مشهد متغیر است و میانگین بارندگی سالانه در آن 253 میلیمتر می باشد. علاوه بر این، جنوب‌ شرقی به شمال‌ غربی بیشتر در معرض وزش باد قرار دارد . بهترین زمان برای سفر به مشهد، اواخر بهار و اوایل پاییز است که هم خلوت است و هم هوای خوبی دارد. خیلی ها نیز تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب میکنند تا تعطیلات تابستانی خوبی را سپری کنند که در این صورت میتوانید از تور مشهد شهریور 96 و تور مشهد تابستان 96 استفاده کنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF(1).jpg



مشهد به عنوان قطب زیارتی کشور ، در سال بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج کشور دارد، که برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر میکنند . علاوه بر زیارت ، مشهد شهری سیاحتی هم هست و شما میتوانید در کنار زیارت، به گردش در شهر نیز بپردازید. حرم امام رضا (ع) ، به عنوان اصلی ترین جاذبه گردشگری مشهد، جایی است که حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، امام هشتم شیعیان در آن به خاک سپرده شده است. حرم، گنبد، گلدسته ، صحن ،درها، ایوان ها، رواق ها و بست های حرم امام رضا همگی به زیباترین شکل ممکن ساخته شده اند و معماری ایرانی اسلامی را به نمایش می گذارند. زیارت این مکان ، آرامش عجیبی به همه ی آن هایی که به مشهد سفر میکنند عطا میکند، که اثر آن تامدت ها در زندگی مشخص است. بـاغ پرندگان، یکی دیگر از مکان های دیدنی مشهد است که بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور به شمار میرود. این پارک میزبان پرندگان زیادی است. از پرندگان کمیاب و نادر گرفته تا گونه های مختلف پرنده های دیگر که همگی در این مکان گردآوری شده اند. طبیعت زیبای این پارک، در کنار آلاچیق ها ، آبشارها و گل های زیبا، مکانی دل انگیز است که میتواند برای هر سلیقه ای جذاب باشد . سرزمین موج های آبی، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مشهد است که انواع تفریحات آبی را در خود جای داده است . این پارک ، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه است که در سال ۸۶۶ افتتاح شده و به سبب دارا بودن انواع وسایل بازی مجهز و ایمن، در کنار بهترین پارک های آبی دنیا قرار دارد . سرسره “تاپسی توروی” در این مجموعه ، از طرف انجمن پارک های آبی جهان در سال 2010 برنده عنوان بهترین سرسره آبی دنیا شد و یکی از هیجان انگیز ترین وسایل بازی این مجموعه است . سرسره های سرعتی، سرسره تویستر، چاله فضایی، سرسره پیچشی، سرسره موج، استخر موج، جکوزی ، استخر، رستوران و کافی شاپ از جمله امکانات این مجموعه هستند که میتوانید در این پارک آبی از آنها استفاده کنید.

%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B2.jpg



ییلاق تفریحی شاندیز، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مشهد است که در شاندیز، یکی از شهرهای خراسان رضوی قرار گرفته است . دره‌های پر آب، رودخانه های خروشان ، همراه با طبیعتی سرسبز و آب و هوای ملایم شاندیز ، در کنار رستوران بزرگ و بی نظیر آن، مورد توجه بسیاری از کسانی قرار میگیرد که به این شهر سفر میکنند. مجموعه وکیل آباد، آبشار اخلمد ، پارک ملت، آرامگاه فردوسی ، موزه نان، روستا و غار مغا، موزه نادری، پارک علمی پروفسور بازیما، باغ گیاه شناسی، رستوران معلق، بند گلستان، طرقبه، سد چالیدره و خواجه ربیع از دیگر مکان های دیدنی مشهد هستند که میتوانید در تور مشهد از آن ها دیدن کنید. قیمت تور مشهد با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.
 
بالا