برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تورهای تابستان 96

بی شک قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا، مهم ترین مساله فصلی است که برای تور مورد نظر خود انتخاب می کنید. بسیاری از نقاط دیدنی جهان تنها در فصول گرم یا معتدل قابل بازدید و گشت و گذار هستند و شما در هنگام برنامه ریزی برای سفرهای خود باید این مساله مهم را مدنظر داشته باشید. فصل تابستان علاوه بر اینکه از نظر آب و هوا برای سفر به هر منطقه ای مناسب است، با تعطیلات بیشتر مردم نیز متقارن است. همواره تورهای تابستانی شلوغ ترین و پربازدیدترین تورهای گردشگری برای آژانس های مسافرتی هستند. جالب است بدانید در این فصل چه شهرها و کشورهایی برای بازدیدکنندگان جذاب تر است. عموما گردشگران ایرانی تمایل دارند در ماه های تیر، مرداد و شهریور زمان خود را در شهرهای ساحلی و کشورهایی که شبه جزیره ای و یا جزیره هستند سپری کنند. که البته بسیاری از گردشگران جهان نیز چنین انتخابی را ترجیح می دهند. در این مقاله سعی کرده ایم برخی از جذاب ترین و پر طرفدارترین انتخاب گردشگران برای تورهای تابستان 96 را به اختصار برای شما ارایه دهیم.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg



تور دبی | قیمت تور دبی | تور ارزان دبی
دبی مهم ترین شهر امارات متحده عربی است. با اینکه امارات پیشینه تاریخی و آثار فرهنگی قابل توجهی ندارد اما تمرکز این کشور روی صنعت توریسم موفقیت های تجاری بسیاری را برای این کشور به همراه داشته است. ساخت بزرگترین برج ها و بهترین های جهان در این منطقه و ارایه کیفیت های مطلوب به گردشگران همواره رضایت فراوانی را ازتور امارات در خاطر بازدیدکنندگان باقی گذاشته است. در بین تورهای کشور امارات به جرات میتوان گفت که تور دبی جذاب ترین تور آن است. بازدید از فروشگاه های بزرگ و خرید کردن، یکی از مهم ترین جاذبه های تجاری این شهر است. دبی مال بزرگترین پاساژ جهان در این شهر قرار دارد. هر ساله در ژانویه با برگزاری فستیوال های خرید این شهر به یک فروشگاه بزرگ تبدیل می شود. که این فستیوال ها همراه با برنامه های رقص های محلی، موسیقی و ... است. در کنار این فستیوال ها مکان های تفریحی نیز مهیا شده تا سفری لذت بخش را برای گردشگران فراهم آورد. پارک های بزرگ و باشکوه، پارک آبی وادی که بزرگترین و پیشرفته ترین پارک آبی جهان است، برج خلیفه، فواره ها و آب نمای دبی، بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین ها، اسکله ابرا، آکواریوم دبی و ... از عمده جاذبه های تور دبی است. تورهای داخلی دبی شامل تور صحرانوردی، تور اتوبوس شگفت آور که این اتوبوس شما را به یک سفر روی آب های دبی دعوت می کند و تور اتوبوس دو طبقه دبی نیز از محبوب ترین قسمت های این تور است. علاوه بر همه این ها جاذبه ای که شاید حتی شنیدن آن در شهری که در دل صحرا قرار دارد، جای تعجب بسیار دارد، پیست اسکی دبی است. پیستی مصنوعی که با تجهیزات بسیار مدرن در این شهر خودنمایی می کند. دمای هوا در این پیست مصنوعی زیر صفر است. اگر قصد سفر به این تور را دارید، نت تورز توصیه می کند حتما یک دست لباس گرم نیز همراه داشته باشید. برای ثبت تور دبی تابستان 96 به لیست تورهای ما مراجعه نمایید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C(1).jpg


تور تایلند | قیمت تور تایلند | تور ارزان تایلند

تور تایلند با سواحل زیبای شنی در جنوب، سهم زیادی از جذب گردشگران تورهای تابستانی را دارد. بانکوک، پاتایا، جزیره پوکت، سامویی و کرابی از شهر های مهم توریستی تایلندهستند. غذهای تایلندی تنوع بسیاری زیادی دارند و شما در تمام این شهرهای توریستی می توانید از انواع غذاهای تایلندی بچشید و لذت ببرید. سام تام، سوپ رشته، سالاد نودل شیشه ای و ... از غذاهای تایلندی محبوب گردشگران محسوب می شوند. در بین تورهای مختلف تایلند، تور پاتایا شاید از جذاب ترین تور های تابستانی این کشور باشد. شهری ساحلی با جاذبه های گردشگری فراوان است. دهکده فیل ها، کوه بودا، آلکازار شو،معبد واسانگ وارارام و دنیای زیر آب از جمله جذابیت های تور پاتایا محسوب می شود. بانکوک پایتخت این کشور و یکی از شهرهای توریستی تایلند است. از جمله جذابیت های تور بانکوک می توان به مزرعه مارها، بازار شناور، باغ وحش سافاری ورلد، معابد تاریخی، کاخ ها و رستوران های فوق العاده این شهر اشاره کرد. در تور تایلند می توانید به جزیره عجایب نیز سفر کنید. جزیره پوکت با سواحل زیبا و دریای فوق العاده اش همواره محبوب توریست ها بوده است. سامویی، کرابی، چیانگ مای، کاسمویی یا شهر نارگلیل ها، نخوم پاتوم، ایوتایا نیز سایر شهر های زیبا، جذاب و گردشگری این کشور هستند. برای تجربه این تور جذاب از لیست تور های سایت ما تور تایلند تابستان 96 را ثبت کنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF(1).jpg


تور ترکیه | قیمت تور ترکیه | تور ارزان ترکیه
ترکیه همیشه جزو پر طرفدارترین تورها و خصوصا در بین ایرانیان بوده است. کشور قهره ترک، با سواحلی زیبا و مراکز خریدی بی نظیر با آب و هوای معتدل و مناسب همواره پذیرای گردشگران فراوان بوده است. طبق آماری که سازمان جهانی جهانگردی اعلام کرده است تور ترکیه یکی از سه مقصد اصلی گردشگران ایرانی و جزو ده کشور توریستی دنیا است. استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، وان، آنکارا، آلانیا، مارماریس و بدروم از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه است. مردم این کشور بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند. غذاهای محلی ترکیه بسیار خوشمزه و دارای طرفداران بسیاری است. دونر کباب، کوفته ترکی و پیلاو از جمله این غذاهای محلی هستند. مراکز خرید این کشور همواره از شلوغ ترین قسمت ها هستند. به دلیل آب و هوای متعادل، تابستان هایی گرم و زمستان هایی خنک دارد. تور کوش آداسی معمولا از تورهایی است که در بیشتر ایام سال طرفدار دارد. جزیره پرندگان، قلعه و موزه شهر، پارک آبی آکوالند و ... از جذابیت های این تور است. در تور ترکیه حتما سری به پادشاه سواحل ترکیه نیز بزنید. ساحل های بینظیر مارماریس آن را به پادشاهی سواحل ترکیه برگزیده است. تور مارماریس از آن دست تورهایی است که مورد توجه گردشگران اروپایی است. ساحل لاک پشت ها و دالیان، تورهای داخلی غواصی، ماهیگیری، روستا گردی، حمام ترکی و جزیره کلئوپاترا از جاذبه های گردشگری این تور زیبا است. این کشور جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که در این مقاله فرصتی برای معرفی همه آنها دست نمی دهد. اما اگر قصد سفر به این کشور را دارید در کنار تورهای معرفی شده، تور آنتالیا، تور آلانیا، تور بدروم، تور استانبول و دیگر تورهای جذاب آن را از دست ندهید. برای ثبت تور ترکیه تابستان 96 میتوانید به لیست تورهای ما مراجعه کنید و تور مورد علاقه خود را ثبت کنید.

%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87(2).jpg


تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارزان ارمنستان
ارمنستان در بین دریای سیاه و دریای خزر قرار گرفته است و کشوری است که صومعه ها و معابد فراوانی دارد. تور ارمنستان به دلیل آب و هوای معتدل و دلچسب آن در ایام تابستان برای گردشگران جذابیت دارد. البته ناگفته نماند که این کشور زمستان های بسیار سردی نیز دارد. این کشور مرز بین دو قاره آسیا و اروپاست. ایروان پایتخت این کشور است و مهم ترین شهر توریستی آن نیز محسوب می شود. گیومری و وانادزور نیز از شهرهای مهم هستند. همانطور که در بالا ذکر شد این کشور معابد تاریخی و صومعه های زیادی دارد. از جمله این معابد می توان به معبد گارنی، کلیسای گغارت، کلیسای گریگورلو سارویچ مقدس اشاره کرد. دریاچه سوان یکی از جذاب ترین قسمت های تور ارمنستان است. شهرستان دیلیجان و چشمه آب دیلیجان، صومعه شبه جزیره و ... نیز از دیدنی های اطراف این دریاچه هستند. ایروان به عنوان بزرگترین شهر ارمنستان جاذبه های فراوانی را نیز دارد. دره گل ها مهم ترین جاذبه ایروان است. اگر در تابستان به این مکان سفر می کنید دره ای کوهستانی مملو از گل ها و گیاهان فوق العاده را تماشا خواهید کرد و اگر در فصل زمستان راهی این شهر شده اید، پیست اسکی آن بی نظیر خواهد بود. حتی در این دره کوهستانی نیز دو کلیسای بزرگ و چهار کلیسای کوچک وجود دارد. در این مجموعه انواع رستوارن ها، هتل ها و البته مجموعه های ورزشی بزرگ ایام خوشی را برای شما رقم خواهد زد. ساختمان اپرا، گاسگاد معروف به هزار پله، هامالیر، پارک دنیای آب، موزه ماتناداران و گالری ملی ارمنستان از عمده جاذبه های گردشگری تور ارمنستان و ایروان است. اگر بعد از آگاهی از جاذبه های فراوان این کشور قصد سفری تابستانی برای تعطیلات پیش روی خود را دارید، از لیست تورهای ما تور ارمنستان تابستان 96 را ثبت نمایید و از سفری بی نظیر لذت ببرید.


%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg
 
بالا