برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور هند تابستان 96

جمهوری هندوستان هفتمین کشور وسیع جهان است که در جنوب آسیا واقع شده است. پس از چین این کشور پرجمعیت ترین کشور جهان است. وجود کوه های بسیار بلند در شمال این کشور سبب شده تا این کشور بسیار پر باران، حاصلخیز و سرسبز باشد. به همین جهت دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی است که هر ساله میلیون ها نفر را از سراسر جهان جذب این سرزمین می کند. بمبئی یا مومبائی با حدود 14 میلیون جمعیت پر جمعیت ترین شهر هند محسوب می شود. کلکته، حیدر آباد، آگرا، گوا، جیپور از شهرهای مهم و اغلب توریستی این کشور هستند. این کشور از جمله کشورهایی است که دارای تاریخ و تمدن بسیار بلند بالایی است. پیش از آن که انگلستان بر این کشور مسلط شود، زبان پارسی دومین زبان رسمی این کشور بوده است. جالب است بدانید نام هندوستان به معنای سرزمین هندوها کاملا پارسی است. به دلیل وسعت زیاد، این کشور دارای تنوع آب و هوایی نسبتا زیادی است. در برخی مناطق گرمسیری و در برخی نقاط آب و هوای هند معتدل است. جاذبه های گردشگری هند بسیار متنوع و فراوان است. در ادامه مقاله برخی از جاذبه های این تور را شرح دهیم.

%D9%87%D9%86%D8%AF(1).jpg

معبد طلایی
نام دیگر آن دربار صاحب است که برای پیروان مذهب سیک، یک زیارتگاه اصلی در هند محسوب می شود. گورو رام داس اولین بار این عبادتگاه را در ایالت پنجاب و در شهر امریتسار تاسیس کرد. به دلیل نگهداری کردن از کتاب مقدس گورو گرانت صاحب در این معبد، این مکان برای پیروان سیک بسیار مقدس و با ارزش است. علاوه بر این، معماری این معبد نیز بسیار خاص است. به طوری که معبد اصلی پایین تر از دیگر قسمت ها قرار دارد و این معبد دارای 4 در می باشد که نشان دهنده این است که این مذهب پذیرای عموم مردم بوده است. همینطور در محوطه معبد تابلو های یادبودی نیز آویزان شده است. در تور هند تابستان 96 می توانید از این معبد زیبا و اسرار آمیز دیدن کنید.

%D9%82%D8%B5%D8%B1-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg

غارهای آجانتا
شهر جالگائون هند جایی است که شما می توانید این غارهای 2000 ساله و زیبا را بیابید. در حقیقت آجانتا مجموعه ای از 30 غار زیبا است که در کنار هم قرار گرفته اند. درون این غارها از نقاشی ها و مجسمه های مختلف بودا پر شده است. این مجسمه ها و نقاشی ها در حقیقت از شاهکارهای هنری به سبک بودا هستند. این غارها در سال 1983 میلادی به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. مجموعه مجسمه هایی که در این غارها وجود دارند یا از سنگ ساخته شده است یا در دل دیوارها کنده کاری شده اند.

%D8%BA%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%A7-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هند و تور هند تابستان 96 به دیگر بخش های سایت مراجعه کنید. آیا از مطالب ارائه شده درباره تور هند رضایت دارید؟ اگر قصد دارید تا تعطیلات تابستانی خود را در هند بگذرانید به لیست تورهای ما مراجعه کنید و تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید.
 
بالا