برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور هند تیر 96

هند پرجمعیت ترین و یکی از وسیع ترین کشورهای جهان است که در جنوب آسیا واقع شده است. حدود یک ششم مردم جهان، در هند زندگی می کنند. بنابراین تنوع فرهنگی، نژادی، زبانی و مذهبی بسیاری را در میان ساکنان این کشور مشاهده می کنیم. جالب است بدانید به دلیل تنوع زیاد فرهنگی بین مردم این کشور، در هر ایالت تعطیلات رسمی مخصوص به خود را دارند و تنها چهار روز در سال تعطیلات رسمی سراسری است که شامل عید قربان، عاشورا، میلاد پیامبر اسلام و عید فطر است. اقتصاد هند چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است. اما با این وجود هنوز افراد زیادی در این کشور از فقر رنج می برند. آب و هوای هند بسیار متغیر است اما در بیشتر نقاط آن باران بسیاری می بارد و بیشتر نقاط این سرزمین حاصلخیز و سرسبز است. از این رو توانسته طی سالیان اخیر این جمعیت را در خود جای دهد. این کشور دارای پیشینه تاریخی بسیاری است. به طوری که در شهرهای مختلف آن می توان آثار و عمارت های تاریخی و کهن بسیاری را یافت. علاوه بر آن جاذبه های طبیعی منطقه به خاطر آب و هوای خاص آن بسیار است. از طرفی این کشور تنوع زیست جانوری بسیاری را در خود دارد. در ادامه به بعضی از جاذبه های گردشگری هند اشاره می کنیم.

%D9%87%D9%86%D8%AF2.png


پارک ملی کانها
این پارک ملی که در واقع یک حیات وحش است، که توانسته طی سال ها فعالیت خود، عنوان زیباترین حیات وحش آسیا را در اختیار خود بگیرد. کانها یک حیات وحش زیبا در هند است که با تنوع زیستی فوق العاده و مناظر طبیعی چشم نواز، همچون جنگل بامبو و مراتع پوشیده شده از چمن، بسیار محبوب و مورد پسند گردشگران است. دره کانها نیز در این منطقه، بسیار زیبا و دیدنی است. بیشترین تنوع جانداران در این پارک، ببر آسیایی است که این محل را بهترین مکان برای مشاهده ببرها از نزدیک تبدیل کرده است. گفته می شود که جنگل های بامبو این پارک منشا فکری نویسنده رمان مشهور "کتاب جنگل" شده است.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%85%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg

کاخ دریاچه
این کاخ زیبا و رویایی که در شهر اودیپور واقع شده، بر روی دریاچه پیچولا ساخته شده است. در حقیقت این یک کاخ تابستانی سلطلنتی است که از قرن 18 به یادگار مانده است. این کاخ امروزه به عنوان یک هتل 5 ستاره مورد استفاده گردشگران تور هند قرار می گیرد. با توجه به اینکه هتل کاملا در آب قرار دارد تنها مسیر رفت و آمد از طریق قایق است که مسافران و مهمانان را از هتل به اسکله حمل می کند. هتل کاخ دریاچه که یکی از جاذبه های گردشگری هند محسوب می شود، سالانه میلیون ها گردشگر را به این شهر می کشاند.

%DA%A9%D8%A7%D8%AE-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg

اگر از مطالب ارائه شده درباره هند رضایت دارید و قصد کرده اید تا به این کشور سفر کنید می توانید به لیست تور های موجود در سایت مراجعه کرده و در بین تورهای تابستان 96 موجود، تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
 
بالا