برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور هند | قیمت تور هند

هند دومین کشور پرجمعیت دنیا بعد از کشور چین است که در جنوب قاره ی آسیا قرار دارد و بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد. پایتخت هند، شهر دهلی نو است که یکی از بزرگترین شهرهای آن نیز میباشد. تلفیق سنت و مدرنیته ، هند را به کشوری پر از تضادهای شگفت انگیز تبدیل کرده است و به آن لقب یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا را داده است. هند کشوری پرباران و مرطوب است و خاک حاصلخیزی دارد که همین موضوع موجب شده است تا این کشور میزبان جمعیت بالایی داشته باشد. از جمله شهرهای مهم هند میتوان به شهرهای بمبئی، دهلی، حیدرآباد ،کلکته، مدرس، بنگلور و آگرا اشار کرد که تاریخ و فرهنگ کهن هند را در خود جای داده اند. وجود بیابان، مناطق کوهستانی، تپه ، دشت و فلات، جغرافیای متفاوتی به هند بخشیده است و همین موضوع باعث شده که آب و هوای این کشور از آب و هوایی گرمسیری در نواحی جنوبی تا آب و هوای معتدل در نواحی شمالی متغیر باشد. آب و هوای هند بسیار متنوع بوده و شامل آب و هوای سرد و خشک در فصل دسامبر تا فوریه ، گرم و خشک از مارس تا مه، بارندگی از ژوئن و سپتامبر و معتدل و مطبوع در مابین اکتبر و نوامبر می باشد. میتوان گفت که بهترین زمان سفر به هند، بین ماه های اکتبر و مارس است که در واقع فصل اوج صنعت گردشگری هند به شمار میرود و بسیاری از فستیوال ها مثل جـشن Dussehra، جشنواره دیوالی، جشنواره هولی در همین بازه زمانی برگزار میگردد.

تور هند | تور ارزان هند

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D9%87%D9%86%D8%AF.jpg


تور هند | تور ارزان هند | قیمت تور هند | تور لحظه آخری هند

آثار تاریخی زیادی در هند وجود دارد که از تاریخ این کشور به یادگار مانده اند و باعث جذب علاقه مندان به تاریخ و گردشگران بسیاری به این کشور میشوند. تاج محل، یکی از شاهکار های معماری در جهان است که در آگرا قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری هند به شمار میرود. این بنا در قرن هفدهم میلادی به دستور شاه جهان به عنوان یادبودی برای همسرش ساخته شده است و باغ های زیبا و مناظر و چشم اندازهای نابی را در خود جای داده است . سبک معماری این بنا به گونه ای است که هر ساله هزاران هزار نفر از مردم دنیا برای دیدن این بنا به هند سفر میکنند. پارک ملی کانها دیگر جاذبه گردشگری هند است که شما میتوانید ببر های هندی را در آن مشاهده کنید . این پارک یکی از منحصر به فرد ترین و زیبا ترین پار ک های باغ وحش در قاره آسیاست که در کشور هند قرار گرفته است. معبد طلائی آمریتسار یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در هند است که نقش مهمی در تاریخ و فرهنگ هند دارد. این معبد با ترکیب سبک های معماری هندو و اسلامی ساخته شده است و به خاطر تزئین های زیبای طلایی اش معروف شده است. قلعه سرخجاذبه دیگر ِ گردشگری در هند محسوب میشود که در دهلی نو قرار دارد و توسط شاه جهان ساخته شده است . قلعه سرخ هلالی در قدیم، برای تشریفات جشن ها استفاده میشد و یکی از آثار تاریخی زیبای دهلی نو است . دروازه هند، غار های آجانتا، ساحل کرالا، مکا مسجد، قلعه «آمر»، سواحل گوا، و قلعه آگرا از دیگر جاذبه های گردشگری هند هستند که در تور هند میتوانید از آنها بازدید کنید.
کشور هند تقریبا مقصد ارزانی به شمار میرود و در کنار تور ارزان هند و تور لحظه آخری هند به شما کمک میکند تا سفر ارزانی به هند داشته باشید. برای خرید کردن از هند میتوانید به مراکز خرید دیلی هت در دهلی نو، مرکز خرید اوسانز در گوا، خیابان پاهار گنج در دهلی نو ، سیتی سنتر در بمبئی و مرکز خرید کرافت مارکت در بمبئی مراجعه کنید و خیالتان راحت باشد که دست خالی از این مراکز خرید بیرون نخواهید آمد. قیمت تور هند با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.​
 
بالا