برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
تور پاریس نوروز 96
پاریس یكی از شناخته شده ترین پایتخت های دنیا است كه در فرانسه قرار گرفته است. این شهر بزرگ ترین شهر و قطب اقتصادی فرانسه به شمار می آید. از سوی دیگر با جاذبه ها و میراث تاریخی خود نقش مهمی در صنعت گردشگری فرانسه نیز ایفا می كند. میلیون ها نفر هر ساله به این كشور سفر می كنند. برای سفر به پاریس می توانید از تور پاریس ارائه شده در سایت نت تورز استفاده نمایید. پاریس را می توان نقطه شكوه و افتخار فرانسه دانست كه در هر نقطه از شهر چندین جاذبه گردشگری خودنمایی میکنند. یكی از بزرگ ترین این جاذبه ها، برج ایفل است كه عظمت آن بر هیچ كس پوشیده نیست. در سال 1897 این برج توسط گوستاو ایفل ساخت آن آغاز شد، كه یادی از انقلاب 1789 فرانسه به شمار می رفت. شما میتوانید با تور پاریس با هواپیما خود را به این شهر توریستی رسانده و از جاذبه های معروف و تفریحات مناسب در آن لذت ببرید. موزه لوور پاریس را می توان بزرگ ترین موزه نه تنها در پاریس بلكه در دنیا دانست. این موزه توسط شاه فرانسیس اول در قرن شانزدهم بنا نهاده شد. در ابتدای كار، این موزه تنها كلكسیون شخصی شاه فرانسیس را برای نمایش عرضه می كرد. با گذشت زمان هدیه ها و خرید های خانواده سلطنتی فرانسه به این موزه اضافه می شد تا اینکه در انقلاب فرانسه درب این موزه بر روی عموم باز شد و نام آن نیز از لوور به موزه ملی فرانسه تغییر پیدا كرد. این موزه در طول سالیان دراز از تاسیس خود میراث دار بسیاری از گنجینه های تاریخی همانند مونالیزا و مجسمه های میكل آنژ است. در این موزه آثار بسیار ارزنده ای از تمدن ایران نیز وجود دارد. اگر مسافر تور ارزان پاریس هستید، پیشنهاد می كنیم از بن های تخفیفی كه در فروشگاه های زنجیره ای وجود دارند برای بازدید از این موزه استفاده كنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg



تاق پیروزی پاریس نیز از جمله جاذبه های این شهر است. این تاق به یاد سربازانی كه جان خود را در راه فرانسه از دست داده اند ساخته شده است. به ویژه سربازانی كه در دوران ناپلئون جان فشانی كرده اند. این تاق برای مردم پاریس و فرانسه از ارزش بسیاری برخوردار است و احترام خاصی برای آن قائل هستند. بازدید از تاق پیروزی هزینه ای ندارد و اگر قیمت تور پاریس برای شما مهم است، می تواند گزینه مناسبی برای تور پاریس ارزان شما باشد. خیابان شانزه لیزه از معروف ترین خیابان های پاریس و فرانسه است. این خیابان از شلوغ ترین و گران ترین خیابان های فرانسه به شمار می رود. در این خیابان تاق پیروزی و میدان كنكورد قرار گرفته اند كه اهمیت این خیابان را دو چندان كرده است. در خیابان شانزه لیزه كافی شاپ ها و سینماها و مراكز خرید بسیاری قرار دارند. در این فروشگاه ها، برند هایی همچون آدیداس، نایك، گپ لوئی ویتون و ... قرار دارند و شما می توانید در تور پاریس نوروز 96 خود از آن ها خرید كنید.
كلیسای نوتردام بزرگ ترین كلیسای پاریس و فرانسه به شمار می رود. در ابتدای درب ورودی این كلیسا 28 مجسمه تقریبا 3 متری قرار دارد كه نشان گر پادشاهانی است كه قبل از ظهور حضرت عیسی مسیح بر اسرائیل حكومت می كردند. این كلیسا به قدری در دنیا و فرانسه محبوب است كه بیش از 70 درصد از گردشگرانی كه به پاریس سفر می كنند از كلیسای نوتردام نیز بازدید می كنند. در تور پاریس بهار 96 خود بازدید از كلیسای نوتردام را نیز در برنامه گردشی خود بگنجانید. پارك تفریحی بزرگ دیزنی در پاریس، كه به دیزنی لند پاریس معروف است، جذاب ترین جاذبه گردشگری پاریس محسوب می شود. این پارك نه تنها بزرگ ترین پارك تفریحی فرانسه است بلكه در اروپا نیز رقیبی ندارد. در دیزنی لند پاریس 7 هتل وجود دارد كه همه روزه آماده خدمت رسانی به مسافران اند. فرقی نمی كند كه همراه خود كودك داشته باشید یا نه، در این پارك تفریحی برای كودك 3 ساله تا پیرمرد 70 ساله تفریحات مهیجی در نظر گرفته شده است. در دیزنی لند فروشگاه هایی نیز برای خرید وجود دارند. بازدید از دیزنی لند در برنامه بسیاری از تورها از جمله تور لحظه آخری پاریس گنجانده شده است. هم اكنون می توانید قیمت و جزئیات تور پاریس نوروز 96 را در وبسایت نت تور مشاهده كنید.



تور پاریس از تهران | تور پاریس از اصفهان | تور پاریس از شیراز | تور پاریس از مشهد
 
بالا