برگزیده های پرشین تولز

تور پراگ | تور ارزان پراگ

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور پراگ | تور ارزان پراگ
https://tourspress.com/category/تور-جمهوری-چک/تور-پراگ
پراگ ، یکی از شهرهای جمهوری چک است که هم پایتخت آن و هم بزرگترین شهر این کشور بشمار میرود. علاوه بر این پراگ ۱۴ مین شهر بزرگ اتحادیه اروپا نیز محسوب میشود. این شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی در شمال شرقی جمهوری چک و بر روی رودخانه ی ولتاوا قرار گرفته است. جمعیت آن نزدیک به 2/11 میلیون نفر بوده و زبان رسمی آن زبان چکی میباشد . در حالی که برخی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هم صحبت میکنند. آب و هوای پراگ در اغلب روزهای سال اقیانوسی و گرم است. زمستان های آن سرد و خشک است، تابستان‌ها هوا گرم تر میشود و ممکن است دما در طول روز به حدود ٢٥٥ درجه هم برسد. اما شب‌ها هوا خنک‌تر می‌شود. ممکن است تابستان های پراگ با رگبار و وزش باد نیز همراه باشد. در طول سال بارندگی در پراگ بسیار زیاد است. حتی در خشک ترین ماه سال نیز بارندگی رخ میدهد. از اوایل نوامبر تا اواخر مارس نیز، بارش برف در پراگ شروع می‌شود. اگر چه چندان سنگین نیست. فصل بهار بهترین زمان برای سفر به پراگ است چرا که آب‌و‌هوا بسیار مطبوع و ملایم است و مناظر زیبای بهاری، چشم ها را نوازش میکند. فصل پاییز هم زمان مناسبی برای سفر به جمهوری چک و پراگ به شمار میرود.
تور پراگ | قیمت تور پراگ

%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%AF.jpg


تور پراگ | قیمت تور پراگ | تور ارزان پراگ | تور لحظه آخری پراگ

پراگ یکی از نقاط تماشایی قاره اروپاست که جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیاری را در خود جای داده است و ویژگی های جغرافیایی و تاریخی آن موجب شده که همواره جزو ده شهر گردشگرپذیر اروپا باشد. به طوری که سالانه حدود ۶ میلیون نفر گردشگر دارد. شهر قدیمی پراگ یکی از جاذبه های گردشگری پراگ است که بناها و آثار تاریخی زیادی را در دل خود جای داده است. قدمت این بناها به قرون وسطی میرسد و به همین دلیل نام آن در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. مقبره های تاریخی باشکوهی در این شهر وجود دارد که در کنار بناها و ساختمان های باشکوه، نشان دهنده گذر تاریخ بر چهره این سرزمین هستند . میدان شهر قدیم پراگ نیز شاهکاری در معماری به حساب می آید و از هر سبکی در ساخت آن استفاده شده است. پل چارلز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پراگ است که توسط امپراطور چارلز چهارم ساخته شده و ساخت آن سال ها طول کشیده است. این پل تاریخی بر روی رود والتاوا قرار دارد و یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری پراگ محسوب میشود. در کنار این پل، غرفه های زیادی وجود دارد که شما را دعوت به نوشیدن و خوردن غذاهای محلی پراگ میکنند. علاوه بر این موزه زیبایی روی این پل وجود دارد که میتوانید از آن دیدن کنید. قلعه پراگ یکی دیگر از مکان های دیدنی پراگ است که گردشگران از آن دیدن میکنند. این قلعه با داشتن مجموعه‌ ای از کلیساها، کاخ‌ها و باغ‌ های به جا مانده از دوره‌های مختلف تاریخی، توانسته عنوان بزرگترین قلعه ی تاریخی دنیا را در کتاب های گینس به نام خود ثبت کند . این قلعه در گذشته به عنوان اقامتگاه پادشاهان چک استفاده میشده و بارها توسط پادشاهان مختلف مورد بازسازی قرار گرفته است. این مجموعه زیبا با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و مناظر دیدنی یکی از مناطق مورد علاقه گردشگران در پراگ است. موزه هنرهای تزئینی، تالار شهرداری، ساعت نجومی، پارک پترین، موزه کمونیسم، باغ وحش پراگ، ساختمان الد تاون، کنیسه اسپانیا وPinkas ، و میدان ونسلاس از دیگر جاذبه های گردشگری تور پراگهستند که میتوانید از آنها دیدن کنید

قیمت تور پراگ با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و شما میتوانید در کنار تور پراگ و تور لحظه آخری پراگ ، سفری ارزان تر به این شهر داشته باشید. ضمن اینکه انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.
 
بالا