برگزیده های پرشین تولز

تور پراگ جمهوری چک | تور پراگ نوروز 96

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور پراگ نوروز 96
اگر شنیدید که لقب قلب اروپا اختصاص به شهر پراگ یافته است تعجب نکنید، چرا که هم از جهت جغرافیایی هم از جهت داشتن ساختمان هایی با بافت قدیمی و کلاسیک وقرون وسطایی در مرکز اروپا قرار گرفته است. تور پراگ برای افرادی که مشتاق هستند تا با تاریخ کشور چک آشنا شوند، بهترین فرصت است تا از نزدیک ساختمان های بسیار زیبای اروپایی با بافت قدیمی را مشاهده نمایند و تصاویر ماندگاری را برای خود ثبت نمایند. آب و هوای پراگ در نوروز سرد است و امکان بارش برف نیز وجود دارد. اگر علاقمند به تماشای برف و قدم زدن در خیابان های اروپایی پراگ هستید، تور پراگ نوروز 96 بی شک برایتان بینظیر خواهد بود. همراه داشتن لباس های گرم را فراموش نکنید. در تور پراگ همراه داشتن کفش های پیاده روی و سبک و مناسب را هرگز از یاد نبرید. چرا که قدم زدن روی سنگفرش های قدیمی و در میان کوچه های پیچ در پیچ و باستانی، و بازدید از پل چارلز، قلعه با عظمت پراگ، میدان ونسلاس و دیگر جاذبه های گردشگری پراگ که در کنار رود ولتاوا قرار گرفته اند، نیازمند کفش های مناسب پیاده روی هستند.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg




در تور ارزان پراگ میتوانید برای کاهش هزینه سفر خود از مترو، مینی بوس و تراموا استفاده نمائید. با مینی بوس هایی که از ساعت 5.30 صبح هر 20 دقیقه یکبار حرکت میکنند تا 9.30 شب به مرکز شهر به راحتی دسترسی داشته باشید. در تور پراگ ارزان میتوانید بلیط مترو را از جاهای مختلف با قیمت مناسب تهیه نمائید و به دور از شلوغی شهر و با آسودگی خاطر به دیدن جاذبه های گردشگری پراگ بپردازید.

در تور نوروز پراگ از هتل های پراگ که هم هتل لوکس وجود دارد هم هتل ارزان پراگ، میتوانید به دلخواه خود یکی از هتل های پراگ نظیر هتل آمباسادور پراگ، هتل بادهابار پراگ، هتل پریزیدنت پراگ و هتل پیلتون پراگ اشاره داشته باشید.

قیمت تور پراگ بنابر سلیقه شما در انتخاب هتل و دیگر موارد ضروری متفاوت می باشد. در صورت انتخاب تور پراگ لطفا به سایت نت تورز مراجعه فرمائید.



تور پراگ از مشهد | تور پراگ از اصفهان | تور پراگ از شیراز | تور پراگ از تهران
 

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور پراگ
پراگ، پایتخت جمهوری چک در شمال غربی این کشور واقع شده است. این شهر با قرار گرفتن روی رودخانه ولتارا و همچنین با داشتن خانه های تاریخی و قدیمی در سطح شهر به زیبایی های آن افزوده است. آب و هوای پراگ معتدل و اقیانوسی است و در زمستان ماه نوامبر که به میانه میرسد (اوایل آذر) برف های زمستانی کم کم شهر را مانند عروس زیبا، سپید پوش مینماید. و این برف تا میانه های فروردین ادامه دارد. تابستان ها نیز متوسط دمای هوا 25 درجه است و خنکای هوا در هنگام شب تن هر فردی را نوازش میدهد. انتظار بارش رگبار را در تابستان داشته باشید. جاذبه های گردشگری پراگ در تور پراگ میتوان به موارد زیر اشاره داشت. پل چارلز از دیدنی های پراگ است که اگر صبح هنگام در ساعات 6 تا 8 از خواب خود بزنید و به دیدن این پل بروید بی شک ضرر نخواهید کرد چرا که این پل در این ساعت از روز خلوت ترین زمان است و بهترین زمان برای تماشای طلوع آفتاب می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگری پراگ که میتوانید در تور نوروز پراگ دیدن نمائید، میتوانیم به شهر تاریخی و قدیمی پراگ، باغ وحش پراگ، خانه رقصان، قلعه پراگ، وِنک سلاس، ساختمان شهرداری اشاره داشته باشیم.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%AF%281%29.jpg



اگر میخواهید خریدی ارزان از بازارهای سنتی داشته باشید حتما در تور ارزان پراگ به بازاری که روزهای چهارشنبه در ماه های اسفند تا آذر برگزار میشود به تماشا و خرید صنایع دستی، غذاهای محلی، سبزی، نان و اقلام روزانه مشغول شوید. در تور پراگ ارزان اگر تمایل دارید تا هزینه های سفر شما مناسب باشد و در یک هتل ارزان پراگ نیز اقامت داشته باشید بهتر است از هتل های ای پلاس هتل پراگ، هتل سوسا پراگ و هتل ایبیس پراگ یکی را به دلخواه انتخاب کنید و از جهت سرویس دهی خدمات آن خیالتان آسوده باشد. چرا که بهترین خدمات را برای میهمانان و گردشگران خود ارائه خواهند داد. چشیدن طعم غذاهای هر شهر و کشوری، لذت خاصی را به همراه دارد. شما میتوانید در تور پراگ عید 96 در رستوران های پراگ اعم از رستوران نِکلانا، رستوران دَهاب، رستوران کانتینا و رستوران ساته به انتخاب غذاهای محلی و بین المللی بنشینید و لذت طعم غذاهای جمهوری چک را مهمان لحظه های ناب خود نمائید و ساعاتی لذتبخش را در کنار دوستان و یا خانواده خود بگذرانید. قیمت تور پراگ بنابر هتل و پرواز انتخاب شده توسط شما متفاوت می باشد. برای آشنا شدن با شرایط تور پراگ لطفا به سایت نت تورز مراجعه نمائید.


تور پراگ از اصفهان | تور پراگ از تهران | تور پراگ از شیراز | تور پراگ از مشهد
 
بالا