برگزیده های پرشین تولز

NetTours2017

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
1
تور پراگ نوروز 96

اگر شنیدید که لقب قلب اروپا اختصاص به شهر پراگ یافته است تعجب نکنید، چرا که هم از جهت جغرافیایی هم از جهت داشتن ساختمان هایی با بافت قدیمی و کلاسیک وقرون وسطایی در مرکز اروپا قرار گرفته است. تور پراگ برای افرادی که مشتاق هستند تا با تاریخ کشور چک آشنا شوند، بهترین فرصت است تا از نزدیک ساختمان های بسیار زیبای اروپایی با بافت قدیمی را مشاهده نمایند و تصاویر ماندگاری را برای خود ثبت نمایند. آب و هوای پراگ در نوروز سرد است و امکان بارش برف نیز وجود دارد. اگر علاقمند به تماشای برف و قدم زدن در خیابان های اروپایی پراگ هستید، تور پراگ نوروز 96 بی شک برایتان بینظیر خواهد بود. همراه داشتن لباس های گرم را فراموش نکنید. در تور پراگ همراه داشتن کفش های پیاده روی و سبک و مناسب را هرگز از یاد نبرید. چرا که قدم زدن روی سنگفرش های قدیمی و در میان کوچه های پیچ در پیچ و باستانی، و بازدید از پل چارلز، قلعه با عظمت پراگ، میدان ونسلاس و دیگر جاذبه های گردشگری پراگ که در کنار رود ولتاوا قرار گرفته اند، نیازمند کفش های مناسب پیاده روی هستند.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg




در تور ارزان پراگ میتوانید برای کاهش هزینه سفر خود از مترو، مینی بوس و تراموا استفاده نمائید. با مینی بوس هایی که از ساعت 5.30 صبح هر 20 دقیقه یکبار حرکت میکنند تا 9.30 شب به مرکز شهر به راحتی دسترسی داشته باشید. در تور پراگ ارزان میتوانید بلیط مترو را از جاهای مختلف با قیمت مناسب تهیه نمائید و به دور از شلوغی شهر و با آسودگی خاطر به دیدن جاذبه های گردشگری پراگ بپردازید.

در تور نوروز پراگ از هتل های پراگ که هم هتل لوکس وجود دارد هم هتل ارزان پراگ، میتوانید به دلخواه خود یکی از هتل های پراگ نظیر هتل آمباسادور پراگ، هتل بادهابار پراگ، هتل پریزیدنت پراگ و هتل پیلتون پراگ اشاره داشته باشید.

قیمت تور پراگ بنابر سلیقه شما در انتخاب هتل و دیگر موارد ضروری متفاوت می باشد. در صورت انتخاب تور پراگ لطفا به سایت نت تورز مراجعه فرمائید.



تور پراگ از مشهد | تور پراگ از اصفهان | تور پراگ از شیراز | تور پراگ از تهران
 
بالا