برگزیده های پرشین تولز

تور پرتغال | تور ارزان پرتغال

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور پرتغال | تور ارزان پرتغال
پُرتغال نام یکی از کشورهای اروپایی است که در جنوب غربی اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور لیسبون از شهرهای گردشگری و توریستی دنیاست که یکی از زیباترین شهرهای اروپا نیز محسوب می‌شود . پرتغال ۱۰٫۵ میلیون نفر جمعیت دارد و زبان رسمی مردم آن، پرتغالی است. این کشور، غربی‌ترین کشور اروپاست و با تنها همسایه خود یعنی اسپانیا، شبه‌ جزیره ایبری را تشکیل میدهد. همچنین پرتغال از غرب با اقیانوس اطلس هم مرز است . کشور پرتغال، یکی از گرم‌ترین کشورهای اروپایی است و آب و هوایی مدیترانه ای دارد. بخش های داخلی این کشور از 12 درجه سیلیسیوس در مناطق کوهستانی، تا 18 درجه سیلیسیوس در نواحی جنوبی متغیر است. بیشتر بارندگی پرتغال، در فصل زمستان و از ماه نوامبر تا مارس اتفاق میافتد. شما میتوانید برای بازید از بخش های مرکزی پرتغال، در فصل زمستان به این کشور سفر کنید. فصل تابستان به علت گرمی بیش از حد برای گشت‌وگذار در این کشور چندان مناسب نیست. علاوه بر این بین ماه‌های جولای و سپتامبر پرتغال روزهای پرگردشگر خود را سپری میکند و برای کسانی که دنبال سفری ارزان به پرتغال هستند، این فصل زمان مناسبی به شمار نمیرود. بهترین زمان برای سفر به پرتغال، فصل بهار است که هوا معتدل و مطبوع است . مناظر سرسبز و طبیعت بی نظیر بهاری در کنار دمایی در حدود ۱۷ درجه پرتغال را در این فصل از سال، بسیار دل انگیز میکند. علاوه بر این اوایل پاییز هم زمان خوبی برای سفر به پرتغال به شمار میرود چرا که هوا چندان گرم نیست .
تور پرتغال | قیمت تور پرتغال

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%BA%D8%A7%D9%84(1).jpg


تور پرتغال | قیمت تور پرتغال | تور ارزان پرتغال | تور لحظه آخری پرتغال

سواحل زیبا، معماری شگفت انگیز، تاریخ پرشکوه، طبیعتی زیبا در کنار جاذبه های گردشگری فراوان، موجب شده است که پرتغال یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا باشد. علاوه بر این پرتغال تقریبا کشور ارزانی است و به علت پایین بودن قیمت تور پرتغال، خیلی ها به این دلیل این کشور را برای گذارندن تعطیلات خود انتخاب میکنند. لیسبون پایتخت پرتغال، یکی از مکان های دیدنی این کشور است که با داشتن بناهای تاریخی و فرهنگی متعدد، و مراکز و امکانات گردشگری فراوان ، در کنار آب و هوای مناسب، مورد توجه گردشگران زیادی قرار میگیرد. بافت قدیمی لیسبون بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده است که از برهه های مختلف تاریخ این کشور ، به یادگار مانده اند. میدان Terreiro Do Paco ، کلیسای جامع لسیبون، و قلعه سنت جورج از جمله دیدنی های لیسبون هستند. Batalha از دیگر جاذبه های گردشگری پرتغال است که ساخت آن به سال ۱۳۸۸۸ بر میگردد. این بنای تاریخی اثری ماندگار به سبک معماری گوتیک در اروپا ست که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این کلیسای زیبا و با شکوه، هر چشمی را مجذوب خود میکند و بازدید از آن ، برای هر سلیقه ای جذاب است.

عمارت بلم جاذبه دیگر گردشگری در پرتغال است که در لیسبون قرار گرفته و از جمله آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز می باشد. این عمارت قبل تر ها از ارکان مهم سیستم دفاعی و نظامی لیسبون بوده و قدمت آن به قرن شانزدهم میلادی بر می گردد. این عمارت یکی از شاهکارهای معماری گوتیک است و ساخت آن هفتاد سال طول کشیده است. دهانه جهنم دیگر جاذبه گردشگری پرتغال، یکی از جاذبه های طبیعی لیسبون است که در حاشیه اقیانوس اطلس به محلی صخره مانند گفته میشود. شما میتوانید از دره جهنم چشم اندازهای زیبایی از اقیانوس اطلس را تماشا کنید و علاوه بر کسب هیجان ، غـرق در زیبایی های این منطقه شوید. صومعه سانتا ماریا، جزایر آزور، لاگوس، کاخ ملی پنا، صومعه هیرونیمیتس، پل 25 آوریل، سینترا، تومار، کویمبرا، گیر دو اورینتس و پارک ملل از دیگر جاذبه های گردشگری پرتغال هستند که میتوانید در تور پرتغال از آنها دیدن کنید. کشور پرتغال چندان کشور گرانی نیست. به همین دلیل شما میتوانید در کنار تور ارزان پرتغال و تور لحظه آخری پرتغال ، سفر ارزان تری به این کشور داشته باشید. قیمت تور پرتغال با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت می باشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.
 
بالا