برگزیده های پرشین تولز

تور پرتغال

شیما دادخواه

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
2
محل سکونت
تهران صادقیه
کشور کوچک پرتغال که روبروی ساحل اقیانوس اطلس در شبه جزیره ایبری واقع شده است یکی از کشور های پربازدید در اروپا می باشد که به دلیل خط ساحلی زیبا و میراث تاریخی خود همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به تور پرتغال ترغیب می کند.آب و هوای معتدل این کشور کوچک آن را به یک مقصد تعطیلات در تمام طول سال تبدیل کرده است که مسافران تور پرتغال می توانند خرابه های روم و مور را در میان جاذبه های توریستی دیگر در پرتغال ببینند.
صومعه آلکوباکا یک صومعه کاتولیک رومی واقع شده در شهر آلکوباکا در مرکز پرتغال است. صومعه آلکوباکا توسط اولین پادشاه پرتغالی، افونسو هنریکس در سال ۱۱۵۳ تاسیس شد و ارتباط نزدیک با پادشاهان پرتغال در طول تاریخ خود را حفظ کرد. کلیسا و صومعه اولین ساختمان گوتیک در این کشور بودند و همراه با صومعه سانتا کروز در کوئیمبرا، یکی از مهمترین صومعه‌های قرون وسطی در پرتغال است که مسافران تور پرتغال در سفر خود از این مکان زیبا دیدن می نمایند.
دانشگاه کویمبرا یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌ها در اروپا است که درسال ۱۲۹۰تاسیس شده است. این دانشگاه همچنین یکی از بزرگترین دانشگاه‌ها در پرتغال با حدود ۲۰۰۰۰ دانشجو است. در اوایل قرن ۱۸ به تحریک شاه خوئوا پنجم ساخته شده است، کتابخانه کتابشناسی جوانینا یک مثال خوب از معماری سبک باروک است. سالا دوس کاپلوس، اتاق تاج و تخت اصلی، جایی است که عنوان‌های دکترا داده می‌ شوند .
از دیگر جاذبه های گردشگری پرتغال که همه ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران تور پرتغال قرار می گیرد می توان به برج بلم، کاخ ملی پنا،ساحل نیروی دریایی،اسکله ریبیرا و .... اشاره کرد.
بزرگ‌ترین موزه در لیسبون که دارای مجموعه‌ای متنوع از اشیاء هنری هنرمندان پرتغالی می باشد موزه ملی هنر باستان است که در این موزه یک باغ مجسمه آرام وجود دارد. در صورت پیدا نکردن تور پرتغال مورد نظر به قسمت تور اروپا مراجعه فرمائید
 
بالا