برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور چارتر بدروم

بدروم یکی از جذاب ترین قسمت های تور ترکیه و از مهم ترین مناطق توریسم پذیر این کشور محسوب می شود. این شهر ساحلی بسیار زیبا که در حاشیه دریای مدیترانه واقع شده است، از هفت عجایب دنیا به شمار می آید. این شهر باقی مانده شهر باستانی هالیکارناسوس است. کشتی ها و قایق های تجاری و تفریحی بسیاری از بندر بدروم روزانه روانه دیگر نقاط همسایه می شوند. این شهر را سرزمین آبی های ابدی می نامند. این بندرگاه دارای کارخانه های کشتی سازی بسیاری است که بسیار زیبا هستند و بازدید کردن از این کارخانه ها نیز جذاب است. آب و هوای بدروم تقریبا مانند دیگر شهرهای کشور ترکیه می باشد. آب و هوای مدیترانه ای و معتدل دارد که سبب شده تا در تمام ایام سال میزبان گردشگران سراسر جهان باشد. تور چارتر بدروم یکی از بهترین فرصت هایی است که می توانید برای تعطیلات تابستانی خود داشته باشید. در تورهای چارتری که نزدیک به تاریخ حرکت تور است، شما میتوانید قیمت های مناسب تری را برای تور مورد نظر خود بیابید. تورهای چارتر ترکیه سبب شده اند تا شهرهای مختلف آن از جمله بدروم همواره سرشار از گردشگران از سراسر دنیا باشد. به ادامه مقاله توجه داشته باشید تا به شرح گوشه ای از جاذبه های گردشگری بدروم بپردازیم.

%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%8531.jpg


گشت و دریاگردی با گولت
گولت نام قایق های تفریحی مجهزی است که در تور بدروم بسیار مشهور می باشند و شما با این قایق ها می توانید تورهای بسیار جذابی را تجربه کنید. این تورها که معمولا هر روز برگزار می شود حدودا نیمی از روز شما را به خود اختصاص می دهند. در تور بدروم تابستان 96 می توانید به همراه گولت گشتی در دریا بزنید و از زیباترین صحنه های طبیعت در این دریا و بندر زیبا لذت ببرید. دستشویی، حمام داغ، آشپزخانه، تجهیزات ورزش های آبی از جمله امکانات گولت می باشد.

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

بازار روز بدروم
این شهر ترکیه از جمله شهرهایی است که علاوه بر جذابیت های گردشگری، شما میتوانید با فرهنگ و زندگی مردم ترکیه از نزدیک آشنا شوید و ارتباط برقرار کنید. از جمله فرصت هایی که در تور بدروم تابستان 96 برای این امر دست می دهد، بازارهای روز بدروم است. همانند بازارهای روز کشور خودمان این شهر نیز در هر روز از ایام مختلف هفته بازارهایی را در قسمت های مختلف شهر برگزار می کند که در آن ها انواع و اقسام کالاها، از لباس و پوشاک، تا خوراکی و صنایع دستی موجود می باشد. این بازار یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب می شود.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%85.jpg

آیا از مطالب ارایه شده درباره ترکیه رضایت داشتید؟ در صورت تمایل می توانید دیگر مقاله های ما درباره بدروم و سایر شهرهای توریستی ترکیه را نیز مطالعه فرمایید. به لیست تور های ما مراجعه کرده و تور چارتر بدروم را ثبت نمایید. تیم تورزپرس تعطیلات خوب و دلنشینی را برای شما آرزومند است.
 
بالا