برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32
تور چین از شیراز
کشور چین که پس از روسیه وسیع ترین سرزمین آسیا و سومین کشور وسیع جهان محسوب می شود، در شرق قاره کهن واقع شده است و حدود 9 و نیم کیلومتر مربع وسعت دارد. چین با 14 کشور در اطرافش دارای مرز زمینی است. دریای زرد، دریای چین شرقی، خلیج کره و سایر آب های آزاد جهان این کشور را احاطه کرده اند. بیشتر مردم این سرزمین به زبان ماندارین صحبت می کنند. جمعیت کشور چین حدود 1 میلیارد و دویست و هشتاد میلیون است. جالب است بدانید جمعیت چین به حدی است که از هر 5 نفر در روی کره زمین یک نفر چینی است. چین به زبان محلی ژانگهو نامیده می شود. نام چین از نام یکی از فرمانروایان گذشته با همین نام که توانست تمام کشور را با یکدیگر متحد و یکپارچه سازد، گرفته شده است. فاصله هوایی بین شیراز تا چین حدود 13 ساعت است. معمولا افراد بسیاری علاقه دارند برای تور چین از شهر شیراز به صورت مستقیم پرواز داشته باشند اما در حال حاضر این امکان میسر نیست و علاقه مندان باید نخست به تهران پرواز کنند. قابل ذکر است که معمولا آژانس ها نیمی از هزینه شیراز-تهران را برای رفاه مشتریان خود برعهده می گیرند. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری چین را به اختصار توضیح خواهیم داد.

11.jpg


شهر گویلین
معنی لغوی گویلین یعنی جنگل گل های رنگارنگ که علت آن بخاطر وجود تنوع گیاهی بسیار در این منطقه است. روستای گویلین در استان گوانژی و در امتداد رودخانه لی واقع شده است. در حالی که این روستا با چهار دریاچه و دو رودخانه کهن و زیبای دیگر نیز احاطه شده است اما علت اصلی جذابیت آن برای مردم بومی و حتی گردشگران وجود رودخانه زیبای لی است. سواری بر روی قایق های ساخته شده از بامبو بر روی رودخانه تجربه ی بی نظیری خواهد بود. غار نیزار و صخره فیل نما دو جاذبه دیگری هستند که شما در طول قایق سواری می توانید از دیدن آنها لذت ببرید. تپه مورال، مزارع برنج لانگجی و غذاهای محلی چینی مخصوص آن منطقه از دیگر جذابیت های این روستای زیبا است. این شهر به دو قسمت، یکی بصورت مدرن برای سرویس دهی به گردشگران محیا شده است و دیگری روستای اصلی است که به صورت بکر و دست نخورده برای گشت و گذار توریست ها نگهداری شده است.

-____________-______.jpg


پارک ملی دره 9 روستا

اگر قصد بازدید از این پارک را دارید به شما توصیه می کنیم تا زمان کافی برای بهره مندی از تمام لذات و جاذبه های این پارک کنار بگذارید. نام آن از 9 روستا گرفته شده است که در این دره واقع شده بوده اند. البته اکنون تنها برخی از این روستاها دارای سکنه هستند. زیبایی ها و جذابیت های این پارک ملی به حدی است که شما در تور چیناگر تنها از این منطقه دیدن کنید می توان به جرات گفت تمام زیبایی های چین را دیده اید. آبشارها، رودخانه هایی با رنگ های بی نظیر، جانوارن خاص منطقه و همان 9 روستای تبتی از دیدنی های این پارک هستند.

-______-______-9-__________-______.jpg

آیا از مطالب ارائه شده در مورد جاذبه های گردشگری چین رضایت داشتید؟ در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور چین از شیراز به سایر قسمت های سایت مراجعه نمایید. برای ثبت تور مورد علاقه خود به لیست تورهای ما مراجعه نمایید.
 
بالا