برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور چین از مشهد
جمهوری خلق چین با نام محلی ژوانگهو یکی از کهن ترین کشورهای جهان است که پیشینه ی تاریخی بسیاری دارد. پایتخت آن پکن و پر جمعیت ترین کشور جهان محسوب می شود. این کشور همینطور وسعت بسیار زیادی نیز دارد که از همین جهت با کشورهای زیادی همچون قرقیزستان، مغولستان، روسیه، افغانستان، هند، بوتان، ویتنام، کره شمالی و ... همسایه است. دریای زرد، دریای چین شرقی و دریای چین جنوبی از جمله آب هایی هستند که در اطراف این کشور قرار دارند. مردم این کشور به زبان ماندارین سخن می گویند. آب و هوای چین بسیار متنوع است و در شهرهای مختلف این کشور شرایط جوی خاصی حاکم است. به طوری که در یک زمان خاص از سال می توان شاهد آب و هوای سرد و گرم به طور همزمان در دو شهر مختلف این کشور بود. این کشور که دارای پیشینه ی تاریخی بسیاری است، آثار و عمارات باستانی بسیاری دارد که در جهان بسیار مشهور هستند. پکن پایتخت آن و یکی از پر جاذبه ترین شهرهای این کشور است. پکن مرکز سیاسی و اقتصادی این کشور است. بسیاری از گردشگران ایرانی قصد دارند تا از مشهد به این شهر سفر کنند که با توجه به امکانات آژانس های مشهد این امکان فراهم است تا از مشهد به چین پرواز مستقیم داشته باشند. تور چین از مشهد یکی از شلوغ ترین تورهای ایران به مقصد چین است. در ادامه به برخی از جاذبه های گردشگری چین اشاره خواهیم کرد.

%DA%86%DB%8C%D9%8621.jpg


آکواریوم پکن
آکواریوم پکن بزرگترین آکواریوم دنیا است. مساحت آن حدود 120 هزار متر مربع است که در داخل محوطه باغ وحش پکن قرار دارد. این مرکز در ساحل شمالی رود چانگ واقع شده است. این آکواریوم علاوه بر جنبه تفریحی، یک مرکز علمی و تحقیقاتی است که در آن بر روی انواع گونه های آبزی مطالعه می شود و دارای مدرن ترین سیستم حفاظتی برای حیوانات آبزی در دنیاست. ساختمان اصلی این آکواریوم حدود 42 هزار متر مربع است که به شکل یک حلزون غول آسا احداث شده است.

%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%BE%DA%A9%D9%86.jpg

موزه یادبود قتل عام نانجینگ
در سال 1973 کشتارهای بی رحمانه ای توسط ژاپنی ها در این منطقه رخ داد. این حادثه برای مردم چین بسیار تلخ بوده است که سبب شده تا موزه ای برای به خاطر سپردن یاد کشته شدگان این حملات، و بنایی برای یادبود این واقعه سازند. این موزه شامل مجسمه ها، تصاویر و شرح خاطرات بازماندگان آن حادثه ی غمناک است. با وجود اینکه این موزه یادآور خاطرات تلخ مردم این سرزمین است، اما گردشگران بسیاری جذب این موزه می شوند.

%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%AC%DB%8C%D9%86%DA%AF.jpg

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چین و تور چین تابستان 96 به دیگر مقاله های سایت ما مراجعه کنید. برای انتخاب تور مناسب خود، به لیست تورهای ما مراجعه کرده و از بین تورهای متنوع تابستان 96، تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید.
 
بالا