برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32
تور چین تابستان 96

این کشور دارای پیشینه بسیار کهن در میان سایر کشورهای آسیایی است. تور چین یکی از جذاب ترین تورهای تابستان 96 است. جمهوری خلق چین با جمعیتی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون نفر پرجمعیت ترین کشور دنیا محسوب می شود. اما با وجود جمعیت زیاد آن به دلیل مدیریت صحیح و پشتکار مردم این سرزمین همچنین این کشور از قدرتمند ترین و ثروتمند ترین کشور های دنیا است. این کشور از لحاظ پیشرفت بسیار مدرنیزه است هرچند که سنت ها و پیشینه کهن و دور و دراز خود را نیز حفظ کرده اند. پایتخت آن پکن و بزرگترین شهرش شانگهای است. همچنین شانگهای و پکن از جمله جاذبه های گردشگری کشور چین نیز هستند. مردم این سرزمین به زبان ماندارین استاندارد صحبت می کنند.

%DA%86%DB%8C%D9%862.jpg


جاذبه های گردشگری پکن
پکن یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرهای کشور چین و پایتخت آن است. این شهر در شمال کشور واقع شده است و از آب و هوای خاص این منطقه بهره می برد. دو رودخانه چائوبی و یونگ رینگ از مهم ترین رودخانه های چین هستند. این شهر از آب و هوای خشکی برخوردار است چنان که تابستان گرم و خشک و زمستان سرد است.


قصر تابستانی پکن
قصر تابستانی در حقیقت مجموعه ای است از عمارت های باشکوه که در میان باغ های بی نهایت زیبا طراحی شده اند. دریاچه کونمینگ و تپه عمر طلایی از مهم ترین قسمت های این مجموعه فوق العاده هستند. این قصر زیبا در 15 کیلومتری پکن و در زمان سلسله جین ساخته شده است. این باغ سلطنتی از سه تپه با نام های تپه عمر طولانی، تپه معطر و تپه چشمه یشم و پنج باغ با نام های باغ بهار جاودان، باغ آرامش و لذت، باغ خیزاب های زلال، باغ کمال و تابندگی و باغ آرامش و تابندگی تشکیل شده است. بیشتر از سه هزار عمارت کوچک و بزرگ و سازه های چون پل ها، تالارها، برج ها، راهرو ها و ... همگی حول محور "برج بخورات بودایی" بنا شده اند. به طور کلی این مجموعه دارای چهار بخش اصلی است شامل محوطه بارگاه، محوطه تپه پیشین، محوطه تپه پسین و پشت دریاچه و محوطه جلوی دریاچه است.

%D9%82%D8%B5%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%BE%DA%A9%D9%86.jpg


میدان تیان ان من
بی شک بزرگترین میدان شهری جهان را می توان در بزرگ ترین کشور دنیا یافت. این میدان که در مرکز پکن واقع شده است، با ویژگی های خاص چشم هر گردشگری را مجذوب جاذبه های خود میکند. در مرکز این میدان بنای بزرگی برای یادبود قهرمانان ملی چین از گرانیت ساخته و پرداخته شده است. سراسر این میدان بزرگ همه روزه با هزاران گل زیبا به شکل های مختلف تزیین می شود. در شرق این منطقه موزه ملی چین قرار دارد که با بیش از سه میلیون اثر تاریخی مرکز مهمی در حفظ آثار باستانی و تاریخی چین به حساب می آید. در جنوب میدان بنای ممنوعه واقع شده که در دوره ای عبور و مرور مردم عادی به این کاخ ممنوع بوده است. همینطور در این قسمت سالن یادبود مائوتسه تونگ اولین رییس جمهور چین قرار دارد که برای مردم چین بسیار با اهمیت و قابل احترام است. در غرب میدان نیز تالار بزرگ خلق چین با مساحتی بالغ بر 170 هزار متر واقع شده است. در مجموع این میدان پر جاذبه همواره یکی از مقاصد گردشگر آن در سفر به شهر پکن است.

%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86-%D9%85%D9%86-%D9%BE%DA%A9%D9%86.jpg


دیوار بزرگ چین، قصر ممنوعه، معبد مینگ، پارک بیهای، مبعد لاما، معبد زنگ بزرگ و ... از دیگر جاذبه های گردشگری چین محسوب می شوند.

برای مشاهده سایر مقاله ها درباره جاذبه های گردشگری چین و همینطور مشاهده انواع تورهای تابستان 96 به سایر قسمت های سایت ما مراجعه نمایید و از قسمت لیست تورها، تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید.
 
بالا