برگزیده های پرشین تولز

net_tours2018

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
0
سن
32
تور چین تیر 96

چین کشوری وسیع در شرق آسیا است. به دلیل وسعت بسیار این کشور دارای تنوع آب و هوایی و تنوع زیستی گوناگونی است. به طوری که در یک زمان خاص از سال شما شاهد تنوع فصل و آب و هوا در شهرهای مختلف آن خواهید بود. این کشور دارای تمدن طولانی مدتی بوده است و اولین نشانه های شکل گیری این تمدن از کناره های رود زرد که اکنون در شمال چین قرار دارد آغاز شده است. تمدن بلند پایه این کشور سبب شده تا دارای ذخیره بسیار غنی ای از آثار باستانی و با شکوه پادشاهان گذشته باشد. این آثار با ارزش، آب و هوای بسیار متنوع و مطلوب و مدرنیزه شدن این کشور طی سالیان اخیر سبب شده است تا چین به یکی از پر ترافیک ترین مسیرهای جذاب گردشگران در سراسر دنیا بدل شود. در ادامه به تعدادی از انبوه جذابیت های تور چین اشاره خواهیم کرد.

%DA%86%DB%8C%D9%86(1).jpg


پکن و شانگهای از مهم ترین و پر گردشگرترین قسمت های تور چین تیر 96 هستند. تور پکن به تنهایی یک تور کامل و بی نظیر محسوب می شود. پکن پایتخت چین و یکی از شلوغ ترین شهر های جهان است. این شلوغی به علت جمعیت بسیار زیاد مردم بومی چین و همینطور تعداد فراوان گردشگر از سراسر دنیا است.


جاذبه های گردشگری پکن
معبد یانگهی لاما یا کاخ صلح وهماهنگی بنایی باشکوه است که در شرق پکن واقع شده است. این معبد در گذشته محل زندگی راهبان تبت و مغولستان بوده است و در این مکان آموزش های لازم را می دیده اند. امروزه نیز برخی از راهبان بودایی در این معبد بزرگ و زیبا زندگی می کنند. این عمارت یکی از بزرگترین معابد بودایی تبتی در جهان به حساب می آید.

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg


پارک بیهای پکن یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران در تورهای تابستان 96 است. این پارک در مرکز پکن واقع شده است و در تمام ایام سال جذابیت دارد چرا که دریاچه یخ زده آن در زمستان نیز محل مناسبی برای اسکی است. در تابستان ها تنوع سرگرمی ها در این پارک بسیار فراوان است. از این رو تیم نت تورز به شما توصیه می کند بازدید از این قسمت تور پکن در تابستان را از دست ندهید. قدم زدن در محوطه سرسبز این منطقه، بازدید از معبد سفید داگوبای، شرکت در اپرای چینی و آواز کارائوکه چینی ها در صبح آخر هفته های این شهر و ده ها سرگرمی بومی بر جذابیت این پارک می افزاید. همینطور این پارک در نزدیکی شهر ممنوعه قرار دارد و می توانید از شهر ممنوعه نیز بازدید کنید. گفتنی است که این پارک به دلیل نزدیکی به شهر ممنوعه محل رفت و آمد پادشاهان چینی بوده است.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DA%A9%D9%86.jpg

شهر ممنوعه، دیوار بزرگ چین، قصر تابستانی، معبد آسمانی، پارک مارکوپولو، معبد زنگ بزرگ و ... تنها بخش کوچکی از سایر جاذبه های گردشگری پکن محسوب می شوند.

آیا از مطالب ارایه شده در مورد چین رضایت دارید؟ در صورت تمایل می توانید از سایر مقاله های ارایه شده در مورد این کشور نیز دیدن فرمایید و در صورت تمایل به لیست تورهای سایت ما مراجعه نمایید و تور پکن تابستان 96 را ثبت نمایید.
 
بالا