برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور چین شهریور 96
چین یکی از متمدن ترین و کهن ترین کشورهای تاریخ بشر است که پیشینه تاریخی بلند بالایی دارد. سلسله ها و پادشاهان مختلفی در طول زمان زمامدار این سرزمین بزرگ و پهناور بوده اند که فرهنگ و صلابت خاص این کشور را به ارمغان آورده اند. چین یکی از بزرگترین کشورهای دنیا است که پرجمعیت ترین نقطه جهان نیز محسوب می شود. قدمت چین سبب شده تا این کشور خصوصا پایتخت آن یعنی شهر پکن سرشار از آثار تاریخی باشد. مراکز خرید چین عمدتا در شهر پکن واقع شده اند که بسیار محبوب هستند. بازار هنگ کنک، خیابان ونگ فوجینگ، مرکز شیدن در خیابان شیدن، فروشگاه بزرگ خونچیا، فروشگاه فرند شیپ و ... از معروف ترین بازارهای پکن هستند که گردشگران زمان بسیاری را در آن ها صرف خرید و گشت و گذار می کنند.

آب و هوای چین به دلیل پهناوری آن از شمال تا جنوب کشور بسیار متنوع است. به طوری که در یک زمان خاص از سال می توان شاهد فصل ها و آب و هوای مختلف در دو نقطه متفاوت در کشور بود. از مناطق بیابانی و خشک تا جنگل های گرمسیری در این کشور قابل یافت می باشد. در شمال به دلیل وجود رود زرد شاهد حاصل خیزی بسیاری در این منطقه خواهید بود. اما به طور کلی بیشتر نقاط چین دارای تابستان هایی گرم و بارانی و زمستان هایی سرد و خشک می باشند. می و سپتامبر پر باران ترین ماه های سال در این کشور هستند.

%DA%86%DB%8C%D9%8611.jpg

جاذبه های گردشگری چین
این کشور دارای غنای فرهنگی و تاریخی بسیاری است که سبب شده بیشتر جاذبه های آن مربوط به آثار باستانی و عمارت های باشکوه به جا مانده از پادشاهان قدرتمند گذشته این کشور باشد. معروف ترین جاذبه های گردشگری چین شهر ممنوعه، دیوار بزرگ چین، قصر تابستانی و ... می باشند که طرفداران بسیاری دارند. با توجه به مذهب و فرهنگ مردم چین این کشور همچنین دارای معابد و مقبره های باستانی بسیاری است که برخی از آن ها برای مردم بومی منطقه بسیار ارزشمند نیز هستند. این معابد علاوه بر ارزش معنوی برای بومیان، دارای ارزش معماری و زیبایی بسیاری نیز هستند که باعث می شود محبوبیت بسیاری در بین گردشگران این کشور داشته باشد. معبد بهشت، معبد زنگ بزرگ و ... از جمله این معابد باشکوه هستند.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

معبد آسمان
این معبد با مساحتی حدود 4 برابر بزرگتر از شهر ممنوعه در پکن واقع شده است. این معبد زیبا در میان باغ بزرگی با 100000 درخت قرار گرفته است. پادشاهان چینی در گذشته در این معبد مراسم و آیین تائو را برگزار می کرده اند که اعتقاد داشتند این مراسم برای افزودن برکت به محصولات آن ها و برای تقدیس آسمان است. بنای این عمارت تماما از چوب ساخته شده است و جالب است بدانید که در ساخت آن هیچ میخی به کار نرفته است. در تور چین می توانید از این عمارت باشکوه دیدن کنید و ساعات دلچسبی را برای خود رقم بزنید.

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D8%A2%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86.jpg

برای اطلاع از انواع تورهای تابستان 96 و آگاهی از شرایط تورهای متنوع به لیست تور های ما مراجعه کنید و تور چین تابستان 96 را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از دیگر بخش های سایت به مقاله های متنوع گردشگری دسترسی داشته باشید.
 
بالا