برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور کرابی شهریور 96
این منطقه که یکی از مراکز مهم توریستی و گردشگری کشور تایلند محسوب می شود، در جنوب کشور تایلند واقع شده است. این ساحل یکی از زیباترین سواحل موجود در منطقه است. این ایالت شامل حدود 130 جزیره کوچک و بزرگ و زیبا است که گردشگران زیادی را به این منطقه می کشانند. این ساحل شنی زیبا در واقع یکی از قسمت های زیبای ساحلی دریای آندامان است که زیبایی های این دریای شگفت انگیز را نیز در خود جای داده است. جزایر سامویی و پوکت که دو جزیره معروف و زیبا در تایلندهستند در دو طرف این مجموعه جزایر واقع شده اند. در حقیقت شما با سفر به هر یک از این جزایر می توانید از جاذبه های فوق العاده و تفریحات هیجان انگیزی بهره مند شوید. همچنین از جزیره پوکت و سامویی می توانید چشم انداز فوق العاده ای از کرابی را شاهد باشید. شما میتوانید در تور کرابی شهریور 96 از این طبیعت زیبا و دلپذیر استفاده کرده و لذت ببرید.


رودخانه کرابی که یکی از زیباترین رودخانه های تایلند است و در نهایت به دریای آندامان می ریزد، از وسط کرابی عبور می کند و سبب شده تا زیبایی های کرابی دوچندان شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین المللی است که از بسیاری از نقاط دنیا پرواز های مستقیمی به آن صورت می گیرد. از طریق قطار و راه های زمینی از جزایر پوکت و سامویی دسترسی به کرابی نیز امکان پذیر است. در تور کرابی تابستان 96 می توانید از انواع جاذبه های گردشگری کرابی دیدن کنید و تعطیلات فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید. این سفر نسبت به دیگر قسمت های تور تایلند ارزان تر و مناسب تر است. از این جهت دارای طرفداران بسیاری در بین گردشگران نیز هست.

%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C.jpg


انواع خشک شده ماهی و میگوها که در این شهر به فروش می رسند، از غذاهای سنتی و سوغاتی های کرابی هستند که بسیار مشهورند. همینطور مردم کرابی از کاج پیچی قالی هایی می سازند که از صنایع دستی محبوب این سرزمین محسوب می شود. این شهر در حدود خط استوا واقع شده است و از آب و هوای گرمسیری برخوردار است. آب و هوای کرابی به شدت غیر قابل پیش بینی است. در حقیقت باد ها و باران های موسمی هستند که آب و هوای منطقه را تحت نفوذ خود دارند و بارش در این منطقه به همین عوامل آب و هوایی بستگی دارد. در تور کرابی عمده جاذبه های گردشگری کرابی شامل جاذبه های طبیعی و بکر می باشند که شامل غارها، سواحل، کوه های شگفت انگیز، جزایر مسحور کننده، استخرهای طبیعی، خلیج زیبا، چشمه های آب گرم طبیعی و جنگل های بکر و اسرار آمیز می باشد. برگزاری انواع ورزش ها و سرگرمی های آبی در این ساحل امکان پذیر است. غواصی، اسکی روی آب، موج سواری، جت اسکی و ... از جمله ی این تفریحات هستند. با توجه به طبیعت خاص منطقه، همزمان تفریحاتی چون جنگل نوردی و تور پارک های جنگلی که در طبیعت بکر منطقه انجام می شوند و امکان کوهنوردی در کوه های کرابی نیز وجود دارد که علاقه مندان زیادی را راهی تور تایلند تابستان 96 می کند.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C.jpg


خلیج مایا
در این منطقه مجموع جزایر فی فی بسیار شهرت دارند که این خلیج خارق العاده در این مجموعه واقع شده است. این خلیج دارای سواحل شنی زیبا و طولانی است که در سراسر خلیج ادامه یافته اند. در اطراف، صخره های متعددی با ارتفاعی حدود 100 متر پراکنده شده اند که سبب شده اند چشم انداز خیره کننده ای به این خلیج بخشیده شود. شن های نرم این ساحل، علاقه مندان بسیاری را برای آفتاب گرفتن به سمت خود می کشانند. همچنین این خلیج طرفداران زیادی نیز در بین غواصان دارد. چرا که محلی برای زندگی گونه های بیشماری از آبزیان، خصوصا آبزیان مخصوص این منطقه است. در تور کرابی حتما از این خلیج زیبا دیدن کنید و مطمئن باشید از جاذبه های آن نهایت لذت را خواهید برد.

%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C.jpg


برای مشاهده مقاله های دیگر در این زمینه به سایت ما مراجعه کنید. به لیست تورهای ما سری بزنید و از میان تورهای متنوع، تور مورد علاقه خود را ثبت نمایید.تورهای تابستان 96 می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن تعطیلات تابستانی شما باشد.

 
بالا