برگزیده های پرشین تولز

net_tours2017

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
0
تور کرالا شهریور 96

کرالا نامی است که به تازگی در بین گردشگران به خصوص در بین علاقه مندان به تور های هندوستان مشهور شده است. هند کشوری بزرگ و پهناور با پوششی سرسبز و جاذبه های طبیعی بی نهایت است که همین امر سبب شده تا هر چند سال مسئولان کشور به فکر مطرح کردن منطقه ای جدید و نقطه ی توریستی جدیدی برای کشور باشند. طی سالیان اخیر سرمایه گذاری های بسیاری برای فراهم کردن زیر ساخت های گردشگری در این شهر صورت گرفته است و می توان گفت این سرمایه گذاری ها جواب داده است و اکنون این شهر به مقصدی مورد پسند برای گردشگران بدل شده است. کرالا در جنوب هند واقع شده است و به آن بهشت هند، بهشت ساحل های شنی و نخلستان ها نیز می گویند. آبراه ها و کانال های زیبا، مزارع پلکانی و جاذبه های طبیعی بسیاری در این منطقه وجود دارد تا تور کرالا شهریور 96 را برای گردشگران تابستان 96 جذاب کند. این شهر به ادویه ها، نارگیل ها و داشتن کوهستان های فوق العاده نیز شهرت دارد. هنر در این شهر همانند دیگر شهرهای هند جایگاه خاص و ویژه ای دارد و کرالا نیز از این نعمت بی بهره نمانده است. جالب است بدانید کرالا با سوادترین شهر هندوستان است و به دلیل تعدد در ادیان و مذاهب، غنی از آثار و اماکن مذهبی و تاریخی همچون کلیساها، مساجد، معابد و ... است که نه تنها دارای ارزش معنوی برای بومیان است، بلکه برای گردشگران این منطقه و راهیان تور کرالا تابستان 96 نیز جالب توجه است. با ما همراه باشید تا جاذبه های این شهر زیبا و این نقطه توریستی جدید را برای شما شرح دهیم.

%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%A7.jpg


عمده این جاذبه ها را می توان در جاذبه های طبیعی کرالا خلاصه کرد. اما با توجهات بسیاری که به این شهر شده است، می توان گفت انواع جشنواره های سنتی و مدرن، جشنواره های خرید و آموزشی، به دیگر جاذبه هایی تبدیل شده است که گردشگران را به سوی خود می کشاند. همچنین از دیگر جذابیت های این شهر می توان به آثار تاریخی به جامانده از دوران استعماری این شهر توسط پرتغالی ها اشاره کرد. می توان گفت در این شهر تقسیم بندی خوبی برای گردشگری رخ داده است. علاقه مندان به طبیعت جنگلی و کوهستانی مناطق شمالی کرالا که مملو از جنگل های بکر و کوهستان های وحشی است را انتخاب می کنند و در کنار آن علاقه مندان به سواحل و ورزش های آبی و همینطور خرید، مناطق جنوبی کرالا را ترجیح می دهند. کوهستان های این منطقه همچون نیلگیریس، آنامودی، مونار و ... مورد پسند گردشگران هستند. پارک های جنگلی که یکی دیگر از جذابیت های تور هند هستند بسیار محبوب می باشند. پارک های جنگلی پر توریست عبارتند از پارک جنگلی پریار، شینار، دره سکوت، وایاناد و ... آب و هوای کرالا استوایی است و همین امر سبب شده است تا این شهر حاصلخیز و بسیار سرسبز و زیبا باشد. امروزه این شهر یکی از محبوب ترین قسمت های تور هند محسوب میشود که شما میتوانید در تور هند شهریور از ان ها لذت ببرید.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%A7.jpg


سد ایدوکی
این سد زیبا که در کرالا واقع شده است در بین تپه های منطقه، منظره ای فوق العاده به وجود آورده است. در اطراف آن یک دهکده توریستی نیز وجود دارد که شما می توانید در تور کرالا به آن سری بزنید و از طبیعت آن لذت ببرید. در کناره ی سد، قایق هایی وجود دارند که می توانید برای گشت و گذار روی سد از آن ها استفاده کنید.

%D8%B3%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%88%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%A7.jpg

آیا از مطالب ارایه شده در این مقاله رضایت داشتید؟ برای مشاهده دیگر مقاله های مرتبط به دیگر بخش های سایت ما مراجعه نمایید. در صورتی که قصد دارید کرالا را برای تورهای تابستان 96 خود انتخاب کنید به لیست تورهای ما مراجعه کرده و تور مورد علاقه خود را ثبت کنید.
 
بالا