برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور کوش آداسی نوروز 96
شهر ساحلی کوش آداسی در جنوب ترکیه و در حاشیه دریای اژه قرار گرفته است. این شهر آرام و دیدنی یکی از مهم ترین انتخاب های گردشگران به علت داشتن دو اسکله مهم و سواحل زیبا می باشد و تقریبا در تمامی روزهای سال گردشگران زیادی را به خود می بیند. یکی از ایامی که هم وطنان ما تور کوش آداسی را انتخاب می نمایند، در تعطیلات نوروز است که در این ایام کوش آداسی آب و هوای خنکی دارد و پایین ترین دما در کوش آداسی 13 درجه می باشد و بالاترین دمای کوش آداسی در ایام نوروز 20 درجه می باشد. برای استفاده از تفریحات و ورزش های آبی در تور کوش آداسی نوروز 96 ممکن است به علت خنک بودن آب دریا از لذت بردن و هیجانات آن، کمی دور شوید. ولی شما میتوانید از جاذبه های دیگر کوش آداسی دیدن نمائید و لذت ببرید. در تور کوش آداسی نوروز 96 میتوانید با عبور از مسیر کشتی های کروز و از طریق اسکله به جزیره رویایی کبوتر برسید و لحظات خوشی را در این جزیره زیبا تجربه نمائید. جزیره کبوتر محلی است برای کوچ پرندگان فصلی و هنگامی که پرندگان به این جزیره می آیند منظره ای بسیار جالب و دیدنی به وجود می آورند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.



%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

جزیره کبوتر-کوش آداسی



اگر استفاده از ورزش های آبی در هوای خنک ایام نوروز برای شما کمی سخت است و موجب پایین آمدن دمای بدن تان میشود میتوانید از چشمه های آبگرم کوش آداسی همچون یاوان سو، ونوس و گوزَل چاملی که برا آرامش تن و روح تان و همچنین برای تسکین دردهای مفاصلی مناسب است، استفاده کنید.

تور شهر افه سوس یکی از جالب ترین دیدنی ها در تور کوش آداسی می باشد، و این تور بصورت صبح تا عصر برگزار میشود و شما میتوانید از بازمانده های یک شهر تاریخی بازدید نمائید. آثاری همچون معبد آرتمیس، خانه ای که حضرت مریم چند روزی در آن اقامت داشته، میدان نبرد گلادیاتورها، کوه اصحاب کهف که به مدت دویست سال در غار آن به خواب رفته بودند و دروازه های شهر دیدن نمائید.

ممکن است به علت کاهش دمای هوا یا به هر علت دیگر قیمت تور کوش آداسی نوروز 96 کاهش پیدا کند، به همین علت آژانس هایی که در برگزاری تور کوش آداسی فعالیت دارند، به ارائه ی تور ارزان کوش آداسی نوروز 96 روی می آورند. اگر تور ارزان نوروز کوش آداسی به شما پیشنهاد شد، با بررسی شرایط آن تور ارزان کوش آداسی نوروز 96 را انتخاب نمائید.

اگر برای تور کوش آداسی ، میخواهید قیمت تور کوش آداسی از تهران را بدانید بهتر است برای تهیه تور کوش آداسی نوروز 96 به سایت نت تورز مراجعه نمائید.
 
بالا