برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور کیش شهریور 96
کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است که به عنوان یکی از نقاط گردشگری ایران محسوب میشود. این جزیره‌ ی بیضی شکل، با مساحتی معادل ۹۰۰ کیلومتر مربع در گذشته به عنوان یکی از مناطق تجاری بین چین، ایران و اروپا شناخته میشده و امروزه با داشتن بیش از یک میلیون گردشگر در سال، یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار در ایران به شمار میرود.
%DA%A9%DB%8C%D8%B4(2).jpg



جزیره کیش در جنوبی ترین منطقه ایران قرار گرفته است و به همین دلیل ، آب و هوایی گرم و مرطوب دارد. تابستان‌های آن گرم و زمستان‌هایی معتدل داشته و دمای سالانه آن 26/6 سانتی گراد میباشد. وضعیت آب و هوای کیش متاثر از توده‌های مختلفی است که از سمت شمال غربی و جنوبی وارد آن میشود. و به همین دلیل خشک و کم باران است. اما در فصل زمستان باران هایی تند دارد. بهترین زمان برای سفر به این جزیره، اواسط پاییز تا اواخر زمستان است که هوا تقریبا خوب و ملایم است . با این حال بسیاری تعطیلات نوروز را برای سفر به این جزیره زیبا انتخاب میکنند برخی نیز ترجیح میدهند که در تابستان به این جزیره سفر کنند. اگر شما هم قصد دارید در این فصل به کیش سفر کنید پیشنهاد میکنیم که از تور کیش شهریور 96 و تور کیش تابستان 96 استفاده کنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg



کیش جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که یا به صورت طبیعی ایجاد شده اند و یا دست ساز هستند. به همین دلایل و با داشتن امکانات رفاهی و گردشگری زیاد، یکی از نقاط پرگردشگر ایران به شمار میرود. ساحل مرجانی از جمله جاذبه های گردشگری کیش است که در بخش شرقی جزیره واقع شده است. آسمان پاک و آبی، آفتاب درخشان، آب های روشن و نیلگون، هوای پاک و آرامشی عمیق، سهم کسانی است که زمان خود را کنار این سواحل زیبا می گذارنند. رنگ نقره فام این سواحل، تصویر زیبایی را خلق کرده است و موجب تصفیه آب و شفافیت این جزیره شده است. تفریحاتی مثل جت اسکی، غواصی، و شاتل از جمله تفریحات این سواحل است که لحظاتی هیجان انگیز را برای شما رقم میزند. شهر باستانی حریره دیگر جاذبه گردشگری کیش است که به عنوان یکی از مجموعه های جذاب باستان شناسی شناخته میشود. قدمت این شهر به سده‌های ۵ تا ۱۰۰ هجری قمری برمیگرد و در شمال جزیره کیش واقع شده است . خانه‌ها ، حمام، مسجد ، نقاط ساحلی و قنات‌های قدیمی این شهر هنوز هم زیبا هستند و میتوانید در این شهر باستانی از آنها دیدن کنید.

%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C%20%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg



کشتی یونانی دیگر جاذبه گردشگری کیش است که به نوعی نماد آن هم محسوب میشود. این کشتی به گل نشسته در غرب جزیره کیش، در سال 1345 در حالیکه به سمت یونان حرکت میکرد، به مشکل خورد و تلاش برای در آوردن آن بی نتیجه ماند و تا امروز مهمان سواحل نیلگون کیش است . مجموعه تفریحی پارك دلفین دیگر جاذبه گردشگری کیش است که در جنوب شرقی جزیره كیش قرار گرفته است . این مجموعه با مساحتی حدود ۱۰۰۰ هكتار، تنها دلفیناریوم ایران است که با داشتن فضای سبزی با انواع گونه‌های گیاهی ، باغ پرندگان و همینطور امکانات رفاهی از جمله مکان های دیدنی کیش به شمار میرود. بازدید کنندگان از این مجموعه، میتوانند از هنرنمایی انواع حیوانات مثل دلفین، شیر دریایى ، گربه دریایى، گراز دریایى و پنگوئن دیدن کنند و لذت ببرند. نمایشگاه خزندگان، روستای باغو، شهر زیرزمینی کاریز، بوستان آهوان، پارک ساحلی میر مهنا، قلعه وحشت و آب انبار از دیگر جاذبه های گردشگری کیش هستند که میتوانید در تور کیش از آنها دیدن کنید. همچنین کیش به عنوان منطقهٔ آزاد اقتصادی، مراکز خرید زیادی دارد که اجناس با کیفیت و ارزانی را می توانید از آنها تهیه کنید.


توجه داشته باشید که قیمت تور کیش با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر گرفته شده است بر عهده خود شما است.
 
بالا