برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تور گرجستان شهریور 96

گرجستان یکی از کشورهای منطقهٔ قفقاز اوراسیا است که در بین آسیای غربی و اروپای شرقی واقع شده است. اما در تقسیم بندی های جغرافیایی، یکی از کشورهای اروپای شرقی به شمار میرود. این کشور در نزدیکی سواحل دریای سیاه قرار گرفته و تقریبا دو سوم آن کوهستانی میباشد. پایتخت گرجستان، تفلیس است که یکی از بزرگترین شهرهای گرجستان نیز محسوب میشود و به آن لقب عروس شهرهای آسیای میانه و قفقاز را داده اند. اقیلم گرجستان بسیار منحصر به فرد بوده و تنوع آب و هوایی دارد. کوه‌های سربه‌فلک کشیده ، مناطق ساحلی دریای سیاه و دره‌های سرسبز همگی در کنار هم موجب شده اند تا گرجستان یکی از کشورهای خوش آب و هوای اروپایی باشد. شما میتوانید تور گرجستان تابستان 96 را انتخاب کرده و یکی از گردشگران گرجستان در تابستان 966 باشید.
%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpeg



آب وهوای این کشور از سمت غرب متاثر از آب‌ و‌ هوای نیمه‌ گرمسیری بوده، و از سمت شرق تحت تاثیر آب‌ و‌ هوای قاره‌ای قرار می گیرد. اگر چه وضعیت آب و هوای گرجستان وابسته به موقعیت جغرافیای این کشور است، اما با توجه به تنوع جغرافیایی آن ، آب‌ و‌ هوای متنوعی دارد که البته اکثرا نیمه گرمسیری است. شما میتوانید در همه ی روزهای سال به این کشور دیدنی سفر کنید چرا که گرجستان در تمام روز های سال دیدنی و زیباست. اما بهترین زمان برای سفر به آن، ماه مارس تا مه ، مقارن با بهار است که هوا خوب و معتدل بوده و چندان گرم نیست. در تابستان نیز میانگین دمای این کشور بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است که البته یکی از فصول پر گردشگر گرجستان نیز به شمار میرود و شما میتوانید از تور گرجستان شهریور 96 برای بازدید از این کشور زیبا در فصل تابستان استفاده کنید.


لازم به ذکر است که صنعت گردشگری در این کشور بسیار پر رونق بوده و روز به روز بر تعداد گردشگرانی که قصد دارند از گرجستان دیدن کنند اضافه میشود. فرهنگ غنی ، تاریخ پر فراز و نشیب ، بناهای زیبای تاریخی، صومعه‌ها و کلیساهای قدیمی، طبیعت زیبا و بکر، کوه‌های سر به فلک ‌کشیده، غذاهای لذیذ و مردمی مهربان و مهمان نواز همگی موجب شده اند تا گرجستان یکی از مقاصد مهم گردشگری دنیا باشد. تفلیس پایتخت دیدنی گرجستان، یکی از مقاصدی است که مردم برای بازدید از آن و استفاده از جاذبه ها و تفریحات موجود در آن اقدام می کنند. این شهر زیبا، با آب‌ و‌ هوای مدیترانه‌ ای، موزه ها و گالری های هنری متنوع، مراکز خرید مدرن، کافه ها و رستوران های با کیفیت، و سواحلی زیبا و دلپذیر نظر خیلی از گردشگران را به خود جلب میکند و خاطراتی به یاد ماندنی را برای آنها رقم میزند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.png



تندیس کارتلیس در تفلیس ، یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان است که بازدیدکنندگان زیادی دارد. این تندیس به مادر گرجستان معروف است و بر فراز بلندی های اطراف شهر تفلیس در مکانی به نام "تپه های سولولاکی" قرار گرفته است. این تندیس 200 متری، تقریبا از همه جا قابل رویت است و به عنوان نماد گرجستان ، مورد توجه گردشگران قرار میگیرد. قلعه‌ی ناریکالا از دیگر جاذبه های گردشگری گرجستان است که در تفلیس واقع شده و ساخت آن مربوط به قرن چهارم است. این قلعه نیز بر روی تپه ای قرار گرفته که شما میتوانید از فراز آن ، چشم اندازهای زیبایی از شهر تفلیس را نظاره کنید. دیوار های داخل این قلعه ی قدیمی، با نقاشی هایی از کتاب مقدس و تاریخ گرجستان پر شده و شما را با فرهنگ مردم این کشور آشنا میکند.

شهر ساحلی باتومی یکی دیگر از دیدنی های گرجستان است که هر ساله هزاران هزار بازدید کننده دارد. این شهر زیبا در کنار دریا قرار گرفته و با داشتن صدها جاذبه ی گردشگری ، مورد استقبال بسیاری از مردم قرار میگیرد. قدم زدن در کنار ساحل، غذا خوردن در کافه ها و رستوران های ساحلی، تفریحات آبی هیجان انگیز ، بناهای تاریخی و قدیمی ، و بازدید از موزه های این منطقه از جمله جاذبه های گردشگری در باتومی هستند که ساعت ها شما را سرگرم میکنند. کوه قازبگی یکی دیگر از مکان های دیدنی در گرجستان است که برای دوستداران طبیعت و سرسبزی، مکانی ایده آل و رویایی به شمار میرود. علاوه بر لذت بردن از هوای خوب و طبیعت زیبای این منطقه ، اگر کوه نورد باشید، میتوانید کوه نوردی کنید و چشم اندازهای زیبای گرجستان را از فراز این کوه ببینید. اوپلیستسیخه، کلیسای اسمیندا سامبا، حمام های سولفور، باغ های بوتانیکال، پل پیس، کلیسای کاشوتی، کلیسای Gergeti Trinity، متسختا، و واردزیا از جمله دیگر مکان های دیدنی در گرجستان هستند که میتوانید از آنها در تور گرجستان دیدن کنید.قیمت تور گرجستان با توجه به امکانات و زمینی یا هوایی بودن آن متفاوت میباشد و شما میتوانید با انتخاب تور لحظه آخری گرجستان که شامل یک تور ارزان گرجستان می شود، سفر ارزان تری را داشته باشید. هـمچنین انتخاب تور مورد نظر و امکاناتی که برای آن تور در نظر می گیرید، بر عهده خود شما است.
 
بالا