برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
تور گرجستان نوروز 96
گرجستان سزمین بسیار شگفت انگیزی است که با طبیعت سرسبز و بی نظیرش، باعث شده مردم گرجستان لقب بالکن اروپا را به کشورشان بدهند و باعث شهرت زیادی در جهان شده است. گرجستان از شمال با جمهوری آذربایجان، از غرب با ارمنستان و از شرق با ترکیه همسایه است. به علت کوهستانی بودن اکثر مناطق گرجستان، آب و هوایی خنک و معتدل دارد. بارندگی در فصل بهار وجود دارد و شما اگر تور گرجستان نوروز 96 را انتخاب مینمائید، همراه داشتن لباس های گرم و بارانی را فراموش نکنید. یکی از مواردی که باعث جذب گردشگر در گرجستان شده است، وجود کوه های قفقاز است که طبیعتی بسیار زیبا و دیدنی را جلوه مینماید. اگر علاقمند به طبیعت روح انگیز کوهستانی هستید، در تور گرجستان، بازدید از این منطقه کوهستانی را از دست ندهید. درکنار لذت بردن از طبیعت کوهستان قفقاز میتوانید از پارک ملی توشتی نیز دیدن کنید و آرامش را در این منطقه نیز تجربه کنید. اگر مشتاق به ورزش کوهنوردی هستید حتما در تور گرجستان از ارتفاعات بی نظیر البروس غافل نشوید. شهر تِفلیس، پایتخت گرجستان است و مردمی بسیار خونگرم و صمیمی دارد. این شهر قالب سنتی و بومی خود را حفظ کرده و همین امر باعث جذابیت خوب آن شده است. در این شهر شما اثری از برندهای غذا و پوشاک و مدرن بودن مشاهده نخواهید کرد، تفلیس با همه ی سنتی بودنش محبوبیت خاصی بین توریست های مختلف پیدا کرده است.



%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg

تور گرجستان نوروز 96



گرجستان علاوه بر داشتن منطقه کوهستانی قفقاز، قسمت ساحلی به نام باتومی را نیز دارد. این ساحل و شن های اطرافش، خواص درمانی برای ناراحتی های قلبی، عروقی و عصبی دارد که از جهت علمی بررسی شده و به اثبات رسیده است. در تور گرجستان نوروز 96 لذت بردن از ساحل باتومی را هرگز فراموش نکنید.

با نزدیک شدن به روزهای جدید و تازه سال نو، اکثر افراد در تکاپوی تهیه و رزرو تورهای متفاوت هستند. یکی از محل هایی که از طرف ایرانیان مورد استقبال در ایام نوروز قرار میگیرد، طبیعت بکر گرجستان است. آژانس های مسافرتی گاهی برای تعطیلات نوروز و جهت افزایش مشتریان خود، اقدام به برگزاری تور ارزان گرجستان نوروز 96 می نمایند. برای اطلاع داشتن از قیمت تور ارزان گرجستان نوروز 96 میتوانید از سایت نت تورز اطلاعات لازم را کسب نمائید. اگر تور گرجستان از مازندران را انتخاب نموده اید، میتوانید برای تهیه آن به سایت نت تورز مراجعه نمائید.



تور گرجستان از تهران | تور گرجستان از مشهد | تور گرجستان از اصفهان | تور گرجستان از شیراز
 
بالا